۴:۴۱:۴۴ - جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
بررسی اولویت های پژوهشی سال جدید تحصیلی مرودشت
 در جلسه ای با حضور معاونت ها و کارشناسان آموزش و پرورش مرودشت ، اولویت های پژوهشی سال تحصیلی جدید بررسی شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت ، در جلسه ای با حضور معاونت ها و کارشناسان این اداره ، اولویت های پژوهشی سال تحصیلی جدید بررسی شد.

 در جلسه ای با حضور معاونت ها و کارشناسان آموزش و پرورش مرودشت ، اولویت های پژوهشی سال تحصیلی جدید بررسی شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت ، در جلسه ای با حضور معاونت ها و کارشناسان این اداره ، اولویت های پژوهشی سال تحصیلی جدید بررسی شد.

آموزش و پرورش مرودشت که در سال گذشته مقام های زیادی در زمینه تحقیق و پژوهش در استان و کشور از آن خود نمود از هم اکنون برنامه های پژوهشی خود را برنامه ریزی می کند.

در این جلسه که مدیر آموزش و پرورش مرودشت نیز حضور داشت، اولویت های پژوهشی بر اساس سند تحول بنیادین به بحث گذاشته و افراد حاضر عناوین پژوهشی مورد نظر خود را مطرح کردند.

مدیر آموزش و پرورش مرودشت در این جلسه، طی سخنانی با بیان اهمیت کار تحقیق و پژوهش گفت : پژوهش و تحقیق کلید حل مسایل ناشناخته است .

در پایان جلسه مقرر شد پس از دریافت عناوین پژوهشی از طرف معاونت های آموزشی و نیز بررسی عناوین مطرح شده در جلسه ، اولویت های پژوهشی سال جدید تحصیلی مرودشت مشخص و به مدارس و فرهنگیان ارائه گردد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر