۲۰:۴۸:۵۳ - دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳
برنامه های اداره کتابخانه های عمومی مرودشت در هفته کتاب و کتابخوانی
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت، برنامه این اداره را در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام کرد.   به گزارش “پارس دشت”، به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، از تاریخ ۲۵ آبان الی ۲ آذرماه، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت، برنامه های این نهاد را اعلام نمود.   مهراب عباسی گفت: برگزاری نمایشگاهی از

ketabkhune_24

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت، برنامه این اداره را در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام کرد.

 

به گزارش “پارس دشت”، به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، از تاریخ ۲۵ آبان الی ۲ آذرماه، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت، برنامه های این نهاد را اعلام نمود.

 

مهراب عباسی گفت: برگزاری نمایشگاهی از تازه های کتاب در کلیه کتابخانه های عمومی از ۲۴ الی ۳۰ آبان ماه و همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف قابل توجه (۴۰ تا ۵۰ درصد) از ۲۷ دی ماه الی ۵ آذر ماه در محل کتابخانه عمومی شماره ۲ از جمله برنامه های این نهاد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

وی ضمن اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین قشر دانش آموز و دانشجو بیان داشت: به این منظور، برای دانش آموزان، دانشجویان و طلاب، برنامه های بازدید از کتابخانه های عمومی، در نظر گرفته شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی مرودشت به برنامه های تخصصی این نهاد نیز اشاره کرد واظهار نمود: برگزاری جلسات نقد و بررسی کتب مولفین شهرستان باحضور مولفین و صاحب نظران مرودشتی از دیگر برنامه هایی است که برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

 

وی به برنامه های در نظر گرفته شده در سطح کتابخانه های عمومی نیز اشاره کرد و گفت: تجلیل از کتابدار و مسئول نمونه کتابخانه های عمومی  و همچنین تجلیل از عضو نمونه کتابخانه های عمومی از دیگر اقداماتی است که در این مدت از سوی این اداره انجام خواهد شد.

 

عباسی علاوه بر این از برنامه ملاقات کتابداران واعضاء کتابخانه با مسئولان شهرستان خبر داد و گفت: تقدیر از اعضاء فعال انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نیز از جمله فعالیت هایی است که در هفته کتاب و کتابخوانی صورت خواهد گرفت.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت در پایان نیز اعلام کرد: به منظو ترویج فرهنگ کتابخوانی، در این مدت عضویت در کتابخانه ها به صورت رایگان انجام می گردد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر