۱۸:۲۷:۵۹ - یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴
برپایی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در دانشگاه آزاد مرودشت
 آنا واحد مرودشت- همزمان با ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)، مراسم زنجیرزنی و عزاداری هیات «جان نثاران ثار الله» دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، با حضور کلیه دانشگاهیان این  شهرستان در محوطه و میدان اصلی این دانشگاه برگزار گردید.   این مراسم طی ۲ روز به ترتیب در مجتمع

IMG_7890

 آنا واحد مرودشت- همزمان با ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)، مراسم زنجیرزنی و عزاداری هیات «جان نثاران ثار الله» دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، با حضور کلیه دانشگاهیان این  شهرستان در محوطه و میدان اصلی این دانشگاه برگزار گردید.

 

این مراسم طی ۲ روز به ترتیب در مجتمع آموزشی امام علی(ع) و مجتمع مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و شبها نیز درمجتمع آموزشی امام رضا(ع) این واحد دانشگاهی، با حضور امام جمعه شهرستان مرودشت، رییس، معاونان، مدیران، دانشجویان، اساتید، کارکنان این دانشگاه و ارادتمندان و عاشقان سید الشهدا(ع) برپا شد.

 

نماز جماعت ظهر و عصر نیز در نمازخانه دانشگاه توسط ستاد اقامه نماز حوزه فرهنگی این واحد اقامه گردید و همچنین توسط دفتر فرهنگ اسلامی نیز از عزاداران حسینی در طول مراسم با توزیع کیک و چای وشربت وصرف ناهار پذیرایی شد.

 

لازم به ذکر است همچنین نمایش مذهبی و آیینی تحت عنوان “معصومیت در اسارت” در سالن ملاصدرا این دانشگاه برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

IMG_7846 Untitled


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر