۴:۳۸:۳۹ - شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳
برگزاری اولین جلسه برنامه ریزی پروژه مهر سال ۹۳ مرودشت
اولین جلسه برنامه ریزی پروژه مهر سال ۹۳ شهرستان مرودشت برگزار شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، برنامه ریزی برای شروع سال تحصیلی پیش رو در قالب پروژه مهر ،با تشکیل اولین جلسه آن با حضور مسئولین اصلی کمیته ها در سالن جلسات آموزش و پرورش مرودشت آغاز

اولین جلسه برنامه ریزی پروژه مهر سال ۹۳ شهرستان مرودشت برگزار شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، برنامه ریزی برای شروع سال تحصیلی پیش رو در قالب پروژه مهر ،با تشکیل اولین جلسه آن با حضور مسئولین اصلی کمیته ها در سالن جلسات آموزش و پرورش مرودشت آغاز شد.

در این جلسه ،چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت ضمن تبیین اهداف و سیاست های اداره خود در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ خواستار اجرای خوب و با برنامه پروژه مهر۹۳ بر اساس پنج محور سازماندهی،تعمیر و تجهیز،توجیه و تبلیغ،تایید صلاحیت و نظارت وارزیابی  شد.

مرتضی چراغی با بیان اینکه نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی بسیار مهم است گفت: پروژه مهر باید دانش آموز محور و نقطه عطف آغاز یک سال تحصیلی موفق باشد.

مدیر آموزش و پرورش مرودشت با اشاره به اینکه هر تغییر و تحولی باید بر مبنای پیشرفت و تحول باشد ،به تغییرات و جابجایی برخی مدیران و نیروها در سال تحصیلی جدید برهمین اساس اشاره کرد. وی همچنین زیباسازی فضای آموزشگاهها ،انجام تعمیرات و بروزرسانی تجهیزات در حد امکان را از دیگر فعالیت ها در آغاز سال تحصیلی جدید نام برد.

در ادامه جلسه، مسئول ستاد پروژه مهر۹۳ آموزش و پرورش مرودشت ضمن معرفی مسئولین کمیته های این پروژه برخی وظایف آنان را متذکر و خواستار تشکیل حداقل سه جلسه اختصاصی هرکمیته تا قبل از شروع سال جدید تحصیلی شد.

این مسئول ضمن بیان این مطلب که مسئولین مدارس می بایست با برنامه مدون و جذاب سال تحصیلی خوبی برای دانش آموزان خود رقم بزنند ،از ارسال بخشنامه مربوط به پروژه مهر۹۳ با جزییات کامل به مدارس خبر داد.

پروژه مهر سال تحصیلی ۹۴-۹۳ آموزش و پرورش مرودشت با مراسم جشن شکوفه ها و جوانه ها در ۳۱شهریور ماه و نیز زنگ مهر در یکم مهرماه سال ۹۳ رسما آغاز خواهد شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر