۸:۱۳:۱۶ - دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳
برگزاری جشنواره یاقوت سبز در پاسارگاد
،نخستین جشنواره یاقوت سبز با هدف معرفی و شناساندن  جاذبه هاو تواندمندی های شهرستان در زمینه های مختلف بر گزار می شود. به گزارش طنین پاسارگاد، زینب باصری دبیر اجرایی این جشنواره اظهار داشت:این جشنواره در قالب برپایی نمایشگاه و ایجاد غرفه های مختلف از ادرات و نهادهای شهرستان برگزار خواهد شد. دبیر جشنواره یاقوت

،نخستین جشنواره یاقوت سبز با هدف معرفی و شناساندن  جاذبه هاو تواندمندی های شهرستان در زمینه های مختلف بر گزار می شود.

به گزارش طنین پاسارگاد، زینب باصری دبیر اجرایی این جشنواره اظهار داشت:این جشنواره در قالب برپایی نمایشگاه و ایجاد غرفه های مختلف از ادرات و نهادهای شهرستان برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره یاقوت سبز زمان برگزاری این جشنواره را روزهای ۷ و۸ خرداد ماه (چهارشنبه وپنج شنبه هفته جاری ) بیان کردو افزود:با هدف برگزاری هرچه بهتر این جشنواره از برخی ادرات دولتی و فعالان فرهنگی شهرستان درخواست شده تا با ایجاد غرفه گامی در جهت شناساندن پتانسیل های شهرستان در زمینه های مختلف بردارند.

این فعال فرهنگی ادامه داد:این جشنواره به مدت دو روز  ودر محل دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار خواهد شد که از همه مردم شهرستان  جهت شرکت در این مراسم دعوت می شود.

باصری اضافه کرد:از ویژه برنامه های این جشنواره اجرای تئاتر و موسیقی توسط گروه هنری سرنا می باشد که در ساعت هفت عصر  همین دور روز برگزار می شود.

وی زمان افتتاح این جشنواره را  ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۷ خرداد وبا حضور مسولان  اعلام کرد.

پیش بینی می شود غرفه هایی با موضوع ایستگاه سلامتی ،بسیج ،نقاشی با موضوع آزاد ،صنایع دستی ،مواد غذایی ومحصولات کشاورزی ،کتاب و کتابخوانی ،علمی و فناوری ،عکاسی وفیلمبرداری ،غرفه آشپزی ،شهرداری وشورای شهر و ……دایر شود.

گفتنی است این جشنواره به میزبانی مدیریت،کارکنان،اساتید ودانشجویان رشته روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی پاسارگاد برگزار می شود.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر