۱۴:۴۲:۰۳ - دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت
یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت برگزار شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. شورای آموزش و پرورش مرودشت با حضور اکثریت اعضا و حضور همیشگی و منظم فرماندار

یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت برگزار شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

شورای آموزش و پرورش مرودشت با حضور اکثریت اعضا و حضور همیشگی و منظم فرماندار شهرستان و مدیر آموزش و پرورش مرودشت با محوریت موضوعاتی چون مشکلات کمبود فضاهای آموزشی، سرویس مدارس و کنکور سراسری تشکیل شد.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت کلام الله مجید، طبق روال گذشته، چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت ضمن عرض خوش آمد به حاضرین، توضیحاتی پیرامون مصوبات جلسه قبل و اقدامات انجام گرفته ارائه داد.

مرتضی چراغی با اشاره به کمبود شدید فضاهای آموزشی در شهرستان، احداث فضاهای جدید آموزشی را نیازی ضروری خواند. وی منشا بسیاری از مشکلات ثبت نام را کمبود فضاها دانست و خواستار همکاری بیشتر فرمانداری ،شهرداری و شورای شهر برای رفع آن شد.

جند تن از حاضرین در جلسه از جمله دکتر افلاکی نیز ضمن تایید سخنان مدیر آموزش و پرورش مرودشت، بر توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی براساس نرم استاندارد تاکید کردند.

درادامه جلسه مباحثی پیرامون مشکلات سرویس مدارس و نرخ مصوب آن مطرح شد که قرار بر این شد با تشکیل جلسه ای با حضور سازمان های ذیربط تجدید نظری در این رابطه انجام پذیرد.

خسروانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مرودشت سخنران بعدی شورابود. این مقام با اشاره به نزدیک شدن تابستان و ایام فراغت دانش آموزان، به اجرای برنامه هایی از قبیل طرح هجرت ۳ و نیز برنامه های تدوین شده در کانون های فرهنگی و تربیتی به این منظور اشاره داشت.

خسروانی تشکیل کلاس های آموزش قرآن در رشته های مختلف در محل دارالقرآن امام خمینی (ره) و اجرای طرح (( جوان عصر انقلاب )) توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در تابستان ۹۳ را از دیگر برنامه ای مفید و مؤثر در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان نام برد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مرودشت در ادامه جلسه سخنانی ایراد نمود. فرحناز عمادی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد روند ثبت نام در مدارس، اشاره ای به فعالیت پایگاههای سنجش سلامت و تمدید زمان فعالیت آنان برای پوشش مدارس روستا داشت.

عمادی نیز مشکل اصلی در روند ثبت نام را کمبود فضاها خصوصا در پایه اول و ششم ابتدایی خواند.

طبق روال جلسات پیشین شورای آموزش و پرورش، آخرین سخنران شورا، فرماندار شهرستان مرودشت بود.

سید یدالله حسینی ضمن تشکر از حضور اعضا در جلسه ، موضوعات مطرح شده و به چالش کشیدن مشکلات در شورای آموزش و پرورش را بسیار خوب و موجب راهگشایی در امور مختلف خواند.

فرماندار مرودشت با اشاره به اجرای طرح هجرت ۳و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان آنرافرصتی بسیار خوب برای خود شناسی و زمانی برای تنوع دادن به مسایل اوقت فراغت دانست.

حسینی در قسمت دیگری از سخنانش ،رعایت حال مردم در مورد سرویس های مدارس و قیمت مصوب را خواستار شد و بر نظارت ویژهدر این مورد تاکید کرد.

رییس شورای آموزش و پرورش مرودشت با تایید مشکلات موجود در زمینه کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان، عدم رسیدگی و پیگیری سازمان ها در مورد زمین های واگذار شده به آنان را متذکر شد و بر لزوم همکاری سازمان ها با آموزش و پرورش در این رابطه را ضروری دانست.

در پایان یکصدوپنجاه و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش مرودشت، چراغی مدیر این اداره ضمن تشکر از حضور و تبادل نظرهای اعضا، این شورا را کارگاهی آموزشی برای خود نامید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر