۵:۴۶:۵۹ - سه شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش مرودشت با حضور مسئولین جدید
شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت برای یکصد و شصت و چهارمین بار تشکیل جلسه داد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، این جلسه که از منظم ترین جلسات در سطح شهرستان است با حضور حداکثری اعضا و تنها در نبود نماینده شورای شهر برگزار شد.   در

IMG_7722

شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت برای یکصد و شصت و چهارمین بار تشکیل جلسه داد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، این جلسه که از منظم ترین جلسات در سطح شهرستان است با حضور حداکثری اعضا و تنها در نبود نماینده شورای شهر برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه، چراغی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرودشت ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) به حاضرین، گزارش مختصری از روند اجرای مصوبات جلسه قبل ارائه داد.

 

مرتضی چراغی در مورد موضوعاتی همچون تشکیل کارگروه سرویس مدارس برای ساماندهی بهینه این امر، روند اجرای ثبت نام دانش آموزان، برنامه ریزی برای انتخاب رشته قبول شدگان کنکور سراسری و همچنین برگزاری دوره «دانش افزایی» برای آموزگاران مدارس غیر دولتی صحبت کرد.

 

دبیر شورای آموزش و پرورش مرودشت، در ادامه در مورد برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ۹۴ نیز مطالبی را عنوان کرد و گفت: هدف ما استفاده از تمام ظرفیت آموزش و پرورش در جهت استفاده از فرصت تابستان برای رشد و شادابی دانش آموزان است.

 

جلسه شورای آموزش و پرورش با سخنان امام جمعه شهر مرودشت پیگیری شد.

 

حجت الاسلام احمدی با حدیثی از امام حسن مجتبی (ع) سخنان خود را آغاز کرد.

 

وی ماه رمضان را ماه رسیدن به یقین و توجه به فرصتی مغتنم برای جبران دانست و بیان داشت: آن کس که ماه رمضان را درک کند، در پذیرش مسئولیت نیز آماده و موفق است.

 

امام جمعه مرودشت، مطالعه در مورد امام شناسی را از ضروریات دانست و آن را کمکی شایان توجه برای مدیریت امور برشمرد.

 

وی در مورد برنامه ریزی اوقات فراغت نیز خواستار ایجاد فضایی آزاد و با برنامه های متنوع شد تا دانش آموزان فارغ از فشار و استرس مدرسه شاداب و با نشاط باشند.

 

جلسه شورای آموزش و پرورش مرودشت با صحبت ها و بیان نظرات اعضا ادامه یافت.

 

زارعی سرپرست شهرداری مرودشت در مورد نرخ سرویس های مدارس در سال جدید با استناد به قانون در این مورد صحبت هایی ایراد نمود و مقرر  شد نرخ جدید تا آخر تیرماه جاری اعلام گردد.

 

میرزایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیز در مورد توسعه متوازن رشته های تحصیلی در مقطع متوسطه صحبت کرد و از گرایش بیش از حد خانواده ها و دانش آموزان به رشته تجربی گلایه کرد.

 

از نکات جالب در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش می توان به حضور همزمان سه نفر از مسئولان اشاره کرد که برای اولین بار در این شورا حضور بهم رساندند.

 

زارع معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مرودشت و سرپرست جدید این نهاد، محمدرضا زارعی سرپرست شهرداری مرودشت و بهفر حیدری معاون جدید آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان برای اولین بار در شورای آموزش و پرورش حضور یافتند.

 

نکته دیگر آنکه سید یدالله حسینی فرماندار سابق مرودشت، علی رغم استعفا به دعوت مدیر آموزش و پرورش مرودشت در جلسه حضور یافت و در پایان ضمن دریافت لوح سپاس شورا و هدیه دانش آموزان، چند دقیقه ای برای آخرین بار در جلسه سخنرانی کرد و ضمن تشکر از اعضا، برای آینده آموزش و پرورش مرودشت آرزوی توفیق و موفقیت بیش از پیش نمود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر