۴:۳۴:۱۸ - دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
برگزاری ویژه برنامه هفته دولت در مرودشت
به گزارش “سلام مرودشت “  یادواره شهدای شهیدان رجایی و باهنر به مناسبت هفته دولت،  در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار گردید.   حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت ، به بیان زندگی نامه این دوشیهد بزرگوار پرداخت.   امام جمعه مرودشت

به گزارش “سلام مرودشت “  یادواره شهدای شهیدان رجایی و باهنر به مناسبت هفته دولت،  در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار گردید.

 

حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت ، به بیان زندگی نامه این دوشیهد بزرگوار پرداخت.

 

امام جمعه مرودشت در رابطه با الگو گرفتن از این دوشهید، ویژگی های مدیران بزرگ و موفق را با معرفی این دو بزگوار به عنوان مدیر موفق بیان کرد.

 

وی همچنین بیان کرد : مرودشت باید به جایگاه حقیقی برسد و ساختن و پیشرفت شهرستان نیاز به افزایش همدلی و همراهی مردم با مدیران ارشد شهرستان دارد و با این همکاری و همدلی می توانیم گام های بلندی در زمینه پیشرفت مرودشت برداریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی  در پایان از مردم دعوت نمود که زندگی نامه های شهیدان باهنر و رجایی را مطالعه کرده و آن را سرمشق خود قرار دهند.

 

فرماندار مرودشت نیز ضمن گزارش عملکرد ادارات و دستگاه های مرودشت در هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت شهرستان مرودشت را گرامی داشت.

 

سید ید اله حسینی در ادامه بیان کرد: بنده به عنوان نماینده دولت از مدیران دستگاه ها و ادارات شهرستان تشکر می نمایم. ما در شهرستان مرودشت پروژه ای نداریم که به خاطر بخشی نگری ادارات معطل افتاده باشد و به همین جهت این برای مدیران ما نمره قابل قبولی است.

 

وی بیان کرد که خیلی از مدیران شهرستان ها و بیرون شهر مرودشت، غبطه حضور در مرودشت را می خورند و این به خاطر وجود امام جمعه ای پاک، مدیرانی پر تلاش و نخبگان و معتمدان سیاسی شهر می باشد.

 

حسینی در ادامه بیان نمود: ما همین امروز ۳ طرح افتتاح کردیم به ارزش ۴ میلیارد تومان که یکی از این طرح ها برق رسانی به چاه های کشاورزی بود که این طرح مدتی بین اداره برق و میراث فرهنگی معطل افتاده بود که با یک جلسه ۱۰ دقیقه ای گره این طرح حل شد.

 

خدا ما را نمی بخشد اگر به خاطرعدم تلاش و تفکر و نبودن اعتبار کاری از مردم روی زمین بماند.

 

وی بیان کرد شهیدان باهنر و رجایی شاخص والگوی ماندگاری از خدمت صادقانه را برای ما تعریف کردند.

اخبار مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر