۱۶:۰۱:۲۰ - یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
برگزاری اولین جلسه هیات بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان مرودشت
به گزارش روابط عمومی هیات بازرسی و نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان مرودشت، اولین جلسه این هیات، در فرمانداری شهرستان مرودشت برگزار شد.   سید مختار امیری، رئیس هیات بازرسی در حوزه انتخابیه شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه اصل امانت داری و رعایت موازین قانونی، مبنای کار این هیات در انتخابات سال جاری

Copy-of-DSC09910

به گزارش روابط عمومی هیات بازرسی و نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان مرودشت، اولین جلسه این هیات، در فرمانداری شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

سید مختار امیری، رئیس هیات بازرسی در حوزه انتخابیه شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه اصل امانت داری و رعایت موازین قانونی، مبنای کار این هیات در انتخابات سال جاری خواهد بود، خواستار همکاری و تعامل هرچه بیشتر دست اندرکاران برگزاری انتخابات با هیئت بازرسی و نظارت بر انتخابات شد.

 

وی افزود: این هیات نیز تلاش خواهد نمود با تعامل و همراهی ستاد انتخابات شهرستان و هیئت های اجرایی و نظارت، در چهارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل های ابلاغی هیئت مرکزی بازرسی انتخابات و هیئت بازرسی انتخابات استان، بستر و زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده را در سطح شهرستان فراهم نماییم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر