۸:۰۹:۲۴ - جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد مرودشت+ تصاویر
جشن ورود به سن تکلیف فرزندان کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت  بر گزار گردید.   آنا واحد مرودشت: درابتدای این برنامه که به همت ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت برپا شده بود، حجه الاسلام علی اکبر محدث مسئول این ستاد، ضمن خیر مقدم به کارکنان و فرزندانشان که به سن تکلیف رسیده اند،

IMG_2365

جشن ورود به سن تکلیف فرزندان کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت  بر گزار گردید.

 

آنا واحد مرودشت: درابتدای این برنامه که به همت ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت برپا شده بود، حجه الاسلام علی اکبر محدث مسئول این ستاد، ضمن خیر مقدم به کارکنان و فرزندانشان که به سن تکلیف رسیده اند، با شادباش این مناسبت به همه نورچشمان این مرز و بوم گفت: درس خواندن، کار کردن و رشد یافتن همه و همه برای جلب رضایت خدا و رسیدن به زندگی توأم با آرامش و تعالی است.

 

وی افزود: باید به کودکانمان کمک کنیم تا با کسب اعتماد به نفس واقعی از وابستگی‌های کاذب به والدین جلوگیری شود. بسیاری از مهارت‌های کسب شده در زندگی مربوط به همین سنین است و ایجاد محیطی آرام و امن و یک بستر عاطفی مناسب از نیازهای اولیه هر کودک محسوب می‌شود.

 

رئیس ستاد اقامه نماز این دانشگاه با آرزوی موفقیت برای همه کسانی که به سن انجام تکالیف حضرت حق رسیده‌اند، گفت: مرحله خاصی از زندگی ایجاد شده است که نیازمند تمرین و ممارست روح و تغذیه معنوی آن است.

 

وی ابراز امیدواری کرد جشن تکلیف برگزار شده بتواند نقطه عطفی در زندگی این عزیزان بوده و خاطره خوبی در ذهن آنان به جا گذارد.

 

حجت الاسلام ولی الله رحیمی رییس دفتر فرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی نیز با بیان شیرینی و حلاوت عبادت بخصوص در سنی که روح و جسم توأمان در پاکی خاصی به سر می‌برند گفت: نماز تیر سفیدی است که اگر با خلوص و اول وقت به جای آورده شود به دست فرشتگان به عرش می‌رود.

 

در پایان مراسم کیکی که به همین مناسبت تدارک دیده شده بود، در بین حاضران توزیع و به مکلفان عبادت و نماز و نیایش جوایزی ارزنده اهدا شد.

IMG_2416 IMG_2393 IMG_2304 IMG_2292


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر