۱۶:۰۴:۲۸ - شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
برگزاری دوره آموزشی زیست محیطی صنایع غذایی در مرودشت
دوره آموزشی زیست محیطی صنایع غذایی در مرودشت برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مرودشت، دوره آموزشی آشنایی با ضوابط استقرار صنایع و مدیریت بهینه واحدهای صنعتی پس از احداث با هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست مرودشت در بخش های سیدان

medium

دوره آموزشی زیست محیطی صنایع غذایی در مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مرودشت، دوره آموزشی آشنایی با ضوابط استقرار صنایع و مدیریت بهینه واحدهای صنعتی پس از احداث با هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست مرودشت در بخش های سیدان و درودزن برگزار گردید.

 

کشاورز رئیس محیط زیست مرودشت در خصوص دوره آموزشی فوق اظهار داشت: در این دوره که با حضور مسئولین واحدهای صنایع برنجکوبی و صنایع غذایی خاصه تولید رب گوجه فرنگی و ترشیجات برگزار شد. شیوه های مدیریتی واحدهای صنعتی جهت کاهش مصرف آب  و همچنین کاهش تولید فاضلاب و کنترل گرد و غبار احتمالی ارائه گردید.

 

وی همچنین افزود: در این دوره آموزشی، مقوله هایی چون اجرای قانون یک در هزار فروش و خوداظهاری و نحوه برخورد با واحدهای صنعتی آلاینده نیز تشریح گردید.

 

گفتنی است این اداره در راستای تحقق اهداف زیست محیطی در سطح شهرستان دوره های آموزشی در سطح مدارس نیز در دست اجرا دارد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر