۹:۰۷:۳۶ - سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳
برگزاری دوره های پزشکی- ورزشی برای مربیان مرودشتی
مربیان مرودشتی در دوره های پزشکی-ورزشی شرکت خواهند نمود.   به گزارش “اپارس دشت” عباس حبیبی رئیس اداره ورزش و جوانان مرودشت از برگزاری دوره های پزشکی- پرورشی برای مربیان این شهرستان خبر داد.   حبیبی در خصوص دلیل برگزاری این دوره های آموزشی گفت: به منظور ارتقا و به روز رسانی دانش مربیان فعال

_MG_1695

مربیان مرودشتی در دوره های پزشکی-ورزشی شرکت خواهند نمود.

 

به گزارش “اپارس دشت” عباس حبیبی رئیس اداره ورزش و جوانان مرودشت از برگزاری دوره های پزشکی- پرورشی برای مربیان این شهرستان خبر داد.

 

حبیبی در خصوص دلیل برگزاری این دوره های آموزشی گفت: به منظور ارتقا و به روز رسانی دانش مربیان فعال در سطح شهرستان و با همکاری هیئت پزشکی-ورزشی شهرستان مرودشت، دوره های یک روزه ای را در زمینه های مختلفی همچون پیشگیری از آسیب های ورزشی، تغذیه ورزشی، کمک های اولیه و … برگزار خواهیم نمود.

 

وی ادامه داد: این دوره ها هم برای آقایان و هم برای بانوان در نظر گرفته شده است و شرکت در آنها برای همه مربیان الزامیست به نحوی که ادامه فعالیت آنها منوط به ارائه ۵ گواهی از ۱۰ دوره برگزار شده، خواهد بود.

 

لازم به ذکر است که اولین دوره از این کارگاه های پزشکی- ورزشی، روز پنجشنبه ۹۳/۶/۱۳ با حضور مربیان زن شهرستان مرودشت در محل اداره ورزش و جوانان و با موضوع حرکات اصلاحی برگزار می گردد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر