۴:۵۰:۴۷ - شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳
برگزاری مراسم زیارت عاشورا در اداره میراث فرهنگی مرودشت
همزمان با برگزاری مراسم معنوی و سوگواری ایام محرم الحرام، مراسم پر فیض قرائت زیارت عاشورا و مداحی در اداره میراث فرهنگی مرودشت برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی اداره میراث فرهنگی مرودشت، گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و قرائت مراسم زیارت عاشورا با استقبال پرشور کارکنان این

IMG_9979

همزمان با برگزاری مراسم معنوی و سوگواری ایام محرم الحرام، مراسم پر فیض قرائت زیارت عاشورا و مداحی در اداره میراث فرهنگی مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی اداره میراث فرهنگی مرودشت، گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و قرائت مراسم زیارت عاشورا با استقبال پرشور کارکنان این ادره برگزار گردید.

 

سعید صفرزاده رئیس اداره میراث فرهنگی مرودشت در این خصوص اظهار دشت: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در دهه اول محرم هر روز صبح مراسم زیارت عاشورا همراه با مداحی و سینه زنی، با حضور جمع کثیری از پرسنل این اداره درنماز خانه مجموعه تخت جمشید برگزار شد و در دیگر ایام ماه های محرم و صفر این اداره بطور مستمر در روزهای چهارشنبه اقدام به برگزاری مراسم زیارت پرفضیلت عاشورا نموده است.

 

صفرزاده، هدف از برگزاری چنین مراسم پرفیضی را زنده نگه داشتن قیام عاشورا و ایجاد فضایی معنوی در این ایام دانست و افزود: در این راستا سعی گردید ضمن نصب بنرهایی با محتوای عاشورایی در ورودی اماکن تاریخی از جمله تخت جمشید، ایراد سخنرانی توسط روحانیون و با حضور پرسنل این اداره، گامی در جهت بسترسازی مناسب جهت نشر واقعه قیام عاشورا برداشته شود.

 

این مقام مسئول همچنین با اشاره به برگزاری مراسم نذری ویژه این ایام در دو نوبت، همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، مدیحه سرایی و قرائت زیارت عاشورا که با همکاری اداره اوقات شهرستان مرودشت و برخی خیرین انجام پذیرفت، این مراسم را فرصتی برای ابراز عشق و ارادت همگان را به سرور و سالار شهیدان دانست.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر