۲۰:۱۸:۵۹ - دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
برگزاری همایش بحران آب با مدیریت آموزش و پرورش مرودشت
آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با همکاری ادارات این شهرستان همایش استانی بحران آب بررسی علل و راهکارها را برگزار نمود.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، همایش «حران آب، علل و راهکارها» با مدیریت این اداره و همکاری دیگر ادارات شهرستان مرودشت در محل سالن ولیعصر(عج) باشگاه

IMG_1688

آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با همکاری ادارات این شهرستان همایش استانی بحران آب بررسی علل و راهکارها را برگزار نمود.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، همایش «حران آب، علل و راهکارها» با مدیریت این اداره و همکاری دیگر ادارات شهرستان مرودشت در محل سالن ولیعصر(عج) باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

 

به نقل از دبیر همایش بحران آب، هدف از برگزاری آن بررسی و تحلیل علل کمبود آب و وضعیت بحرانی آن در عصر حاضر و نیز ارائه راه حل و راهکارهای مبارزه با مصرف بی رویه در تمام سطوح و نیز ارائه آمار دقیق از وضعیت فعلی آب بود.

 

این همایش استانی که با حساسیت و همکاری فرمانداری شهرستان مرودشت نیز همراه بود، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی همچون فرماندار مرودشت، معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس، مدیر کل آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی فارس، مدیرآموزش و پرورش، شهردار و دیگر رؤسای ادارات مرودشت همچون جهاد کشاورزی، آبفا، آبیاری، منابع طبیعی و محیط زیست حضور داشتند.

 

درهمایش استانی بحران آب که در دونوبت صبح، ویژه دانش آموزان و فرهنگیان و عصر ویژه کشاورزان و رؤسای ادارات برگزار شد، ۲۲۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال گردید که ازین تعداد ۷۴ مقاله برگزیده شد.

 

همچنین در کنار مقالات ارسالی، ۸۰ روزنامه دیواری دانش آموزی نیز داوری و تعداد ۱۰ نسخه برگزیده شد. در بخش ساخت کلیپ نیز، از مجموع ۱۰ کلیپ ارسالی ۳نسخه بعنوان برگزیده داوری معرفی گردید.

 

در بخش اختتامیه همایش بحران آب، ضمن تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزانی که مقالات برگزیده همایش را ارائه دادند، از پژوهشگران برتر آذر۹۲ لغایت بهمن ۹۳ آموزش و پرورش، مؤلفان برتر استانی، اقدام پژوهان و درس پژوهان برتر و اساتید دوره های مختلف پژوهشی نیز تجلیل شد.

 

شایان توجه است به فاصله یک روز پس از همایش بحران آب، همایش دیگری تحت عنوان محیط زیست نیز در محل باشگاه فرهنگیان با مدیریت انجمن زنان حامیان محیط زیست با همکاری آموزش و پرورش مرودشت برگزار گردید.

  1. مردو   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    بابا دلتون خوشه ها… جعفر قادری نماینده شیراز داره آب درودزن را می بره اونوقت شما دارید همایش بحران آب برگزار میکنید؟؟ اگه راست میگین برین جلوی اونو بگیرین


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر