۴:۰۸:۵۶ - یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
برگزاری همایش قرآنی در پاسارگاد+ تصاویر
همایش قرآنی با عنوان «لبیک یا رسول الله» با حضور جمعی از مسولان شهرستان پاسارگاد ودانش آموزان و کارکنان دبیرستان ۲۲ بهمن در محل امامزاده حسین(ع) برگزار شد.   به گزارش طنین پاسارگاد، همایش قرآنی با عنوان «لبیک یا رسول الله» با حضور جمعی از مسولان شهرستان پاسارگاد و دانش آموزان و کارکنان دبیرستان ۲۲

همایش قرآنی با عنوان «لبیک یا رسول الله» با حضور جمعی از مسولان شهرستان پاسارگاد ودانش آموزان و کارکنان دبیرستان ۲۲ بهمن در محل امامزاده حسین(ع) برگزار شد.

 

به گزارش طنین پاسارگاد، همایش قرآنی با عنوان «لبیک یا رسول الله» با حضور جمعی از مسولان شهرستان پاسارگاد و دانش آموزان و کارکنان دبیرستان ۲۲ بهمن در محل امامزاده حسین(ع) برگزار شد.

 

مرتضی وصالی فرماندار پاسارگاد در این برنامه اظهار داشت: ۳۶ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرآن روز به روز بیشتر درمتن زندگی مردم و جامعه قرار می گیرد.

 

وی تاکید کرد: در برنامه های ایام الله دهه فجر باید به دستاوردهای قرآنی انقلاب بیشتر پرداخته شود.

 

فرماندار پاسارگاد با اشاره به اهمیت تلاوت و حفظ قرآن، گفت: حاملان و عاملان قرآن در قیامت با انبیاء و سفیران الهی محشور می شوند.

 

وصالی افزود: قرآن بهترین کتاب آسمانی است که نه مثل آن آمده و نه خواهد آمد، قرآن جامع ترین و کامل ترین کتاب الهی است.

 

وی همچنین با تاکید بر گسترش آموزه ها و ترویج فرهنگ قرآنی، اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان باید با قرآن آشنا بوده و حداقل توانایی روخوانی آن را داشته باشند.

 

در حاشیه این همایش از برگزیدگان مسابقات قرآن ومعارف اسلامی دبیرستان ۲۲ بهمن تقدیر شد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر