۸:۳۲:۵۳ - شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
بهروزی: خون وزنه‌برداری در رگ‌های خانواده ما جاریست
نایب‌قهرمان وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان گفت: برادرزاده‌هایم از شاگردانم بوده‌اند و خون وزنه‌برداری در رگ‌های خانواده بهروزی جاری است و امیدوارم آنها نیز در رقابت‌های پیش‌ رو موفق باشند.   لهراسب بهروزی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به فنلاند در مورد سطح برگزاری رقابت‌ها گفت: با توجه به اینکه شرکت بیشتر کشورهای مطرح

13940626000405_PhotoA

نایب‌قهرمان وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان گفت: برادرزاده‌هایم از شاگردانم بوده‌اند و خون وزنه‌برداری در رگ‌های خانواده بهروزی جاری است و امیدوارم آنها نیز در رقابت‌های پیش‌ رو موفق باشند.

 

لهراسب بهروزی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به فنلاند در مورد سطح برگزاری رقابت‌ها گفت: با توجه به اینکه شرکت بیشتر کشورهای مطرح در این رقابت ها، رکوردها در سطح بالایی قرار داشت و با توجه به اینکه تمرینات منظمی را انجام نداده بودیم با این حال توانستم از عنوان خودم در سال گذشته دفاع کنم.

 

وی ادامه داد: سطح رقابت در دسته ۸۵ کیلوگرم بسیار بالا و فشرده بود و رقبای آلمانی و هلندی نیز با آمادگی بالایی در رقابت امروز به روی تخته آمدند و همین موضوع کار من را برای کسب عنوان قهرمانی سخت کرد، به خصوص رقیب هلندی که اولین بار در مسابقات پیشکسوتان شرکت می‌کرد و با آمادگی بالایی که نشان داد، کار من را نیز سخت کرد. در حقیقت اصلا نمی‌دانستم حریف هلندی از کجا پیدایش شده بود و از کجا آمده بود.

 

بهروزی گفت: امیدوارم سال‌های آینده با تمرینات مداوم و منظم بتوانم مدال خوشرنگ‌تری را از این رقابت‌ها کسب کنم.

 

وزنه‌بردار پیشکسوت کشورمان که عموی جابر و سجاد بهروزی، دو وزنه‌بردار ملی‌پوش کشورمان محسوب می‌شود در این مورد گفت: برادرزاده‌هایم از شاگردانم بوده‌اند و خون وزنه‌برداری در رگ‌های خانواده بهروزی جاریست و امیدوارم آنها نیز در رقابت‌های پیش‌رو موفق باشند.

 

وی که دبیر ورزش مدارس شهرستان مرودست است در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری و اعضای کمیته پیشکسوتان فدراسیون که نسبت به اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی جهان پس از چند سال وقفه مساعدت لازم را داشتند تشکر می‌کنم. همچنین از اهالی مرودشت و زنگی‌آباد در استان فارس به خاطر دعاهای خیرشان تشکر می‌کنم.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر