۱۸:۲۷:۲۳ - سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴
بیانیه خانه مطبوعات مرودشت بمناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار
پارس دشت- خانه مطبوعات مرودشت، به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز “مبارزه با استکبار “بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:   به نام خدا ایالات متحده آمریکا، مرجع فساد بشری و سرچشمه امروزین اغلب رذایل سیاسی و فرهنگی است. تلاش سیاستمداران این «قاره نوپا» برای تصاحب اندوخته های تاریخی، فرهنگی و اقتصادی سایرجوامع

80389912-3333912

پارس دشت- خانه مطبوعات مرودشت، به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز “مبارزه با استکبار “بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

 

به نام خدا

ایالات متحده آمریکا، مرجع فساد بشری و سرچشمه امروزین اغلب رذایل سیاسی و فرهنگی است. تلاش سیاستمداران این «قاره نوپا» برای تصاحب اندوخته های تاریخی، فرهنگی و اقتصادی سایرجوامع بشری در سرتاسر این کره خاکی، گواهی روشن بر سیاست استعمارگرایانه این کشور است. کشورگشایی های متعدد و لشکر کشی های عمدتا بی نتیجه و شرم آور سیاستمداران آمریکا به ویتنام، نیکاراگوا، عراق، افغانستان و… نشان دهنده خشک مغزی روسای جمهور و تیم مدیریت این کشور در عرصه جهان مدرن است.

 

داعیه حقوق بشر و آزادی بیان این کشور، سال هاست که در سایه تبعیض های پررنگ بین سپید پوستان و رنگین پوستان، رنگ باخته و جز پوسته ای از آن باقی نمانده است.

 

۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویانی است که در آن برهه حساس، اهمیت انسداد مسیر نفوذ دشمن را دریافتند و ادامه تسلط بیگانگان بر خاک و جان مردم ایران را تحمل نکردند.

 

گرامی داشتن این روز سرنوشت ساز، اهمیت بخشی به فرمان امام راحل(ره) و پیروی از اشارات رهبر فرزانه انقلاب در شناخت دشمن است. «خانه مطبوعات مرودشت» ضمن گرامیداشت این روز، از مردم شریف، خبرنگاران، آحاد فرهیختگان و فرهنگوران این دیار برای شرکت در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۹۴ دعوت بعمل می آورد.                    


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر