۸:۲۸:۰۹ - دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
بیش از ۳ هزار کیلوگرم‌ مواد غذایی فاسد در مرودشت کشف شد
شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی با بازدید از اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی، سه هزار و ۵۸۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف کرد.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرح بسیج سلامت نوروزی در شبکه بهداشت

139401031512107424972213

شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی با بازدید از اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی، سه هزار و ۵۸۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف کرد.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرح بسیج سلامت نوروزی در شبکه بهداشت و درمان مرودشت، با جدیت تمام توسط ۶ اکیپ بازرسی از یکم اسفند ماه سال ۹۳ آغاز شده و با توجه به ازدیاد مسافران نوروزی در این شهرستان، بازرسی‌ها به صورت ویژه انجام می‌شود.

 

با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، علاوه بر بازدید از اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی، سه هزار و ۵۸۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است.

 

۱۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرستان سپیدان کشف و معدوم شد

علی‌اکبر فرخ‌روز، رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی برای حفظ  سلامت شهروندان و مسافران نوروزی،  طرح بسیج سلامت نوروزی از یکم اسفند ماه سال ۱۳۹۳ تا  پانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۴ در مناطق تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان سپیدان  اجرا می‌شود.

 

وی افزود: کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان سپیدان در گشت مشترک خود با بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف در هفته نخست سال جدید اقدام به جمع‌آوری ۹۵۰ کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته،۲۷۰کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز و ۹۰ عدد قلیان کردند.

 

فرخ‌روز خاطرنشان کرد: در این چند روز، ۲۳واحد صنفی متخلف شناسایی و هفت نفر به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و یک واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر