۲۲:۲۳:۵۴ - چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵
بی‌مهری مسئولان به رکورددار روپایی‌ جهان ادامه دارد…
رکورددار روپایی‌ جهان از بی‌مهری و عدم توجه مسئولان برای ثبت رکوردش در کتاب رکوردهای گینس سخن گفت. میلاد محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان استان فارس و این شهرستان برای ثبت رکوردش در کتاب رکوردهای گینس سخن گفت و اظهار داشت: قهرمان‌پروری کار ساده‌ای نیست چراکه زمان‌های

milad-mohseni

رکورددار روپایی‌ جهان از بی‌مهری و عدم توجه مسئولان برای ثبت رکوردش در کتاب رکوردهای گینس سخن گفت.

میلاد محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان استان فارس و این شهرستان برای ثبت رکوردش در کتاب رکوردهای گینس سخن گفت و اظهار داشت: قهرمان‌پروری کار ساده‌ای نیست چراکه زمان‌های طولانی باید هزینه و تمرین و ممارست کرد تا بتوان قهرمان شد و برای کشور افتخار آفرید.

 

وی بیان داشت: مسئولان در اکثر تربیون‌ها از ورزش و جایگاه آن در نشاط و سلامتی و افتخارآمیزی برای کشور سخن به میان می‌آورند اما بعد از تمرین و کسب مقام در عرصه‌های ورزشی ملی و بین‌المللی، مدال‌آور دیگر به ورطه فراموشی سپرده می‌شود.

 

محسنی از ورزش مرودشت به‌عنوان ویترین ورزش ایران یاد کرد و افزود: این شهرستان مدال‌آوران و نخبگان بسیاری در زمینه‌های ورزشی دارد که بهترین راهبرد کسب پی‌درپی سکوها و مدال‌ها در میدان‌ها و عرصه‌های ورزشی بها دادن و ارج‌ نهادن به آنان است.

 

این قهرمان ورزشی که اکنون برای ثبت رکوردش در کتاب گینس به دنبال اسپانسر است، بیان کرد: از طریق نماینده ایران با دفتر گینس در کشور دبی برای ثبت رکوردم در کتاب رکوردهای گینس مکاتبه کردم که پذیرفته‌ هم شدم اما به دلیل عدم توانایی مالی این مهم تاکنون امکان‌پذیر نشده که در صورت تأمین مبلغ موردنیاز توسط فرد یا افراد خیر ضمن ثبت مشخصات رکورددار، حامی یا حامیان وی هم در دفتر سازمان یونسکو در فرانسه، مدرک و هم برای یادبود و تبلیغات به وی داده خواهد شد.

 

به گزارش فارس، این قهرمان ورزشی توانسته رکورد جهانی روپایی با توپ را در مسافت ۲۹ کیلومتر و ۳۵۰ متر در مدت‌زمان پنج ساعت و ۴۰ دقیقه و ۲۲ ثانیه بدون استراحت و خطا و همچنین روپایی با توپ تنیس که پیش‌ازاین ۱۴۴ بار در یک دقیقه توسط برای مهدی حب درویش به‌نام خود به ثبت رسانده بود وی با ۱۵۴ بار رکورد بالاتری را ثبت کند.

 

محسنی همچنین رکورد روپایی سرعت در مسافت یک‌هزار متر نیز که پیش‌ازاین با زمان ۹ دقیقه و ۲۳ ثانیه از سوی حسن ولی‌پور در جزیره کیش جابه‌جا شده بود را با مدت‌زمان هشت دقیقه و ۲۳ ثانیه جابه‌جا کرد و موفق به کسب رکورد روپایی سرعت نیز شد.

 

چنانچه میلاد محسنی موفق به ثبت رکوردش در موسسه بین‌المللی سازمان یونسکو شود بعد از علی دایی در رشته فوتبال و اشکان دشمن‌زیاری در رشته طناب‌زنی نخستین مدال‌آور استان فارس و سومین مدال‌آور ایران خواهد بود که رکوردش به ثبت خواهد رسید.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر