۱۴:۳۲:۱۵ - یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴
تأسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران در مرودشت
معاون فرماندار مرودشت از تأسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران در این شهرستان خبر داد.    فارس – سید مختار امیری در نخستین نشست هیئت مؤسس تعاونی توسعه عمران این شهرستان که با حضور اعضا و در فرمانداری مرودشت تشکیل شد، به نقش و اهمیت تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی کشور پرداخت و اظهار داشت: تقویت

13940612000263_PhotoA

معاون فرماندار مرودشت از تأسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران در این شهرستان خبر داد.

 

 فارس سید مختار امیری در نخستین نشست هیئت مؤسس تعاونی توسعه عمران این شهرستان که با حضور اعضا و در فرمانداری مرودشت تشکیل شد، به نقش و اهمیت تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی کشور پرداخت و اظهار داشت: تقویت و توسعه تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف می‌تواند چاره‌ساز بسیاری از مشکلات و موانع باشد.

 

وی از تأسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: شرکت توسعه عمران شهرستان مرودشت در نظر دارد تا سرمایه‌های خرد مردم در زمینه‌های مختلف صنعت، توسعه و کشاورزی را به‌کار گرفته و با برنامه‌ای منسجم، اهداف توسعه را در این شهرستان دنبال کند.

 

معاون فرماندار مرودشت اظهار داشت: روحیه تعاون می‌تواند مردم را در برابر سختی‌ها و مشکلات در صحنه نگه دارد و اراده آنان را در اموری که مربوط به خود آنان است عینیت بخشد.

 

وی خواستار مشارکت عموم مردم و عضویت در این شرکت شد و اضافه کرد: مشارکت مردم در فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای علاوه بر کاهش هزینه‌های عمرانی موجب توسعه این شهرستان می‌شود.

 

امیری از آغاز پذیره‌نویسی خرید سهام در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌محض مشخص شدن میزان سهام و شرایط عضویت، از طریق جراید محلی، آدرس و نحوه خرید سهام آینده نزدیک به اطلاع عموم خواهد رسید.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر