۱۹:۴۰:۰۳ - چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳
تأکید بر اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی فتح‌آباد مرودشت‏
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، با اشاره به موقعیت ویژه شهرک فتح‌آباد مرودشت، بر تکمیل زیرساخت‌ها، در این شهرک صنعتی و اجرای طرح توسعه در آن تائید کرد.   به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی صداقت‌پور در بازدید از این شهرک صنعتی در جلسه

13930421000074_PhotoA

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، با اشاره به موقعیت ویژه شهرک فتح‌آباد مرودشت، بر تکمیل زیرساخت‌ها، در این شهرک صنعتی و اجرای طرح توسعه در آن تائید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی صداقت‌پور در بازدید از این شهرک صنعتی در جلسه با اعضای هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی فتح‌آباد؛ ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود در مورد اجرای پنج طرح عمرانی به‌منظور تکمیل زیرساخت‌ها قول مساعد داد.

 

وی افزود با توجه به موقعیت بی‌نظیر فاصله کم این شهرک صنعتی از کلان‌شهر شیراز و نزدیک بودن به بزرگراه شیراز ـ اصفهان، نزدیکی به خط ریلی راه‌آهن و نیز قرار داشتن در شهرستان مرودشت به‌عنوان مهم‌ترین قطب کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی، این شهرک صنعتی از جایگاه ویژه‌ای به‌منظور جذب سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی در این شهرستان برخوردار است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: امسال در عین‌ حال محدودیت اعتبارات، حدود پنج میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های زیرساختی در این شهرک صنعتی در نظر گرفته ‌شده است.

 

صداقت‌پور، زیباسازی فضای داخلی و ورودی شهرک صنعتی، ایجاد ایستگاه نگهبانی و تجهیز آن و نیز تکمیل آسفالت معابر را از طرح‌هایی اعلام کرد که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تا پایان امسال اجرایی می‌شود.

 

وی با اشاره به بازدید هفته گذشته معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از این شهرک صنعتی گفت: دکتر سیدابریشمی، نیز با دیدن ظرفیت‌های موجود در این شهرک صنعتی، به لزوم تسریع و تکمیل زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به صنعتگران و سرمایه‌گذاران تأکید کرد.

 

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه این شهرک صنعتی با مساحت فعلی ۴۰ هکتار در حال تکمیل شدن است و فقط سه هکتار اراضی آن تاکنون واگذار نشده افزود: با توجه به شرایط مناسب این شهرک صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاری؛ توسعه آن در دستور کار قرارگرفته و در صورت تأمین اعتبارات؛ ۱۲ هکتار به مساحت فعلی آن افزوده می‌شود.

 

وی اضافه کرد: شهرک صنعتی فتح‌آباد مرودشت ظرفیت استقرار ۴۰ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر را دارد و هم‌اکنون ۱۱ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی ۱۵۱ نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ۱۵ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز‌ است.

 

به گفته صداقت‌پور، شهرک صنعتی فتح‌آباد مرودشت دارای امکانات زیرساختی و زیربنایی شامل شبکه آب، شبکه برق، مخابرات و در فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب با ظرفیت تصفیه روزانه ۳۰۰ مترمکعب است.

  1. سجاد   مهر ۲۴, ۱۳۹۳  

    چیزی گه در شهرک صنعتی مرودشت به وضوح دیده میشه عدم رعایت حقوق کارگران هست.اداره کار مرودشت و سایر مسولین نسبت به حمایت از کارگران خیلی بی تفاوت هستن


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر