۱۷:۲۴:۴۷ - سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
تجلیل از دانش آموزان مرودشتی راه یافته به مسابقات مقدماتی کشوری قرآن و معارف اسلامی
طی مراسمی از دانش آموزان مرودشتی راه یافته به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان فارس تجلیل بعمل آمد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، طی مراسمی از دانش آموزان مرودشتی راه یافته به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان فارس تجلیل بعمل

طی مراسمی از دانش آموزان مرودشتی راه یافته به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان فارس تجلیل بعمل آمد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، طی مراسمی از دانش آموزان مرودشتی راه یافته به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان فارس تجلیل بعمل آمد.

۱۱دانش آموز مرودشتی راه یافته به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن و معارف اسلامی به دعوت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مرودشت در جلسه ای حاضر شدند و از آنان تجلیل بعمل آمد.

خسروانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مرودشت در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و تبریک به منتخبین ، برای آنان در این مرحله از مسابقات استانی آرزوی موفقیت کرد .
غلامعلی خسروانی ضمن بیان اینکه مرودشت در گروه سختی طی مسابقات قرآن مرحله استانی  قرار دارد  از ارائه پیشنهاد تغییر این گروه به استان در آینده خبر داد. ایشان  اشاره ای نیز به مشکلات داوری امسال در مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان و متضرر شدن مرودشت در این میان داشت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مرودشت از برنامه ریزی مدون برای دانش آموزان قرآنی از ابتدای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ خبر داد.

در ادامه، چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت پس از آشنایی با منتخبین ، به آنان تبریک و خوش آمد گفت و از مجموعه امور تربیتی اداره خود به جهت تلاش های پیگیر قدرد انی نمود.
مرتضی چراغی با بیان اینکه مسابقات قرآن عرصه تقابل اندیشه های پاک و نورانی ست گفت : از مدیران مدارس میخواهم برای نخبگان قرآنی خود هزینه کنند.

مدیر آموزش و پرورش مرودشت لازمه پیشرفت و کسب مقام در مسابقات قرآن و معارف اسلامی و نیز فرهنگی و هنری را شناسایی نخبگان این عرصه در میان دانش آموزان و سرمایه گذاری ویژه برای آنان دانست.

در انتهای جلسه از منتخبین قرآن و معارف اسلامی با اهدای جوایز و لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

P_20140615_095829

P_20140615_102041


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر