۳:۴۶:۲۱ - چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
تجلیل از مقام والای زن در دانشگاه آزاد مرودشت+ تصاویر
همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، از دانشجویان، اساتید و کارمندان زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، تجلیل گردید.   آنا واحد مرودشت: حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت، در این مراسم طی سخنانی، معرفت و شناخت شخصیتی همچون فاطمه زهرا(ع) را مشکل خواند و

IMG_3322

همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، از دانشجویان، اساتید و کارمندان زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، تجلیل گردید.

 

آنا واحد مرودشت: حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت، در این مراسم طی سخنانی، معرفت و شناخت شخصیتی همچون فاطمه زهرا(ع) را مشکل خواند و افزود: ما باید در مسیر زندگی حضرت زهرا (س) گام برداریم.

 

امام جمعه مرودشت به مبحث “رضا” و “قضا” اشاره داشت و اضافه کرد: “قضا” و “رضا” در حوزه انسانی باید همراه با تعقل واندیشه باشد.

 

وی به جایگاه و شاأ حضرت صدیقه زهرا (س) اشاره داشت و تصریح نمود: حضرت زهرا به جایگاهی رسید که رضا و رغبت الهی در حضرت تجلی پیدا می کند و رضایت و غضب او رضایت و غضب خداوند می شود.

 

این مراسم که به همت ستاد اقامه نماز و دفتر فرهنگ اسلامی حوزه فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار گردید، با مولود خوانی یکی از ذاکرین اهل بیت ادامه یافت و در پایان نیز ازدانشجویان، اساتید و کارمندان زن که دارای حجاب و پوشش اسلامی برتر بودند، با اهداء هدایایی تقدیر گردید.

 

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاه عفاف وحجاب نیز دایر بود.

IMG_3386 IMG_3331 IMG_3338 IMG_3358


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر