۸:۴۸:۵۵ - پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳
تشکیل کمیته‌های کاربردی دهه فجر در مرودشت
فرماندار مرودشت از تشکیل ساختاری ستاد دهه فجر با هفت کمیته کاربردی در این شهرستان خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه الهی و سرمایه گران‌سنگ یک تاریخ مبارزه ملت

13921108000065_PhotoA

فرماندار مرودشت از تشکیل ساختاری ستاد دهه فجر با هفت کمیته کاربردی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه الهی و سرمایه گران‌سنگ یک تاریخ مبارزه ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) بود و بر ما است که جشن تولد انقلاب را به میزان جایگاه و منزلتی که در جهان ایجاد کرده است تکریم و بزرگ بشماریم.

 

حسینی از دهه فجر به‌عنوان فرصت تبیین ارزش‌ها و جایگاه و تأثیرات انقلاب در داخل و خارج یاد کرد و گفت: عرضه و ارائه خدمات نظام و دولت برای مردم و افتتاح طرح‌های عمرانی در استمرار اعتماد مردم به کارکرد نظام و مسئولان کمک می‌کند و تمام دستگاه‌های اجرایی باید این دهه را فرصتی برای بازسازی روحیه و انگیزه برای خدمت بیشتر به مردم تلقی کنند.

 

حسینی از تشکیل ساختاری ستاد دهه فجر با هفت کمیته کاربردی خبر داد و بیان کرد: کمیته‌های هفت‌گانه موظف هستند ظرف یک هفته ضمن بررسی و تحلیل برنامه‌های خود آن را به ستاد دهه فجر برای تصویب ارائه دهند تا بر اساس برنامه زمان‌بندی در دهه فجر اجرایی شود.

 

به گزارش فارس، در این جلسه کمیته‌های تبلیغات، عمران، ورزش و جوانان، اطلاع‌رسانی، بانوان، ارزیابی و دانشجویان این ستاد تشکیل شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر