۲۰:۰۱:۲۷ - دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
تشکیل کمیته ایثارگری به منظور پیگیری مشکلات جانبازان مرودشت
فرماندار مرودشت از تشکیل کمیته ایثارگری برای پیگیری مطالبات جانبازان این شهرستان خبر داد و گفت: مشکلات قابل‌طرح و حل جانبازان هر ۴۵ روز یک‌بار با حضور دستگاه‌های مربوطه و کمیته ایثارگران مرور و پیگیری می‌شود.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در نشست با جانبازان قطع عضو این شهرستان اظهار

13920807000637_PhotoA

فرماندار مرودشت از تشکیل کمیته ایثارگری برای پیگیری مطالبات جانبازان این شهرستان خبر داد و گفت: مشکلات قابل‌طرح و حل جانبازان هر ۴۵ روز یک‌بار با حضور دستگاه‌های مربوطه و کمیته ایثارگران مرور و پیگیری می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در نشست با جانبازان قطع عضو این شهرستان اظهار داشت: جانبازان و خانواده‌های ایثارگران به‌طورکلی سند هزینه انقلاب اسلامی برای عزت و سربلندی ملت هستند.

 

وی جانبازان را نمونه واقعی ایثارگران دانست و گفت: از دست دادن سلامتی به میزان قطع عضو هیچ ما‌به‌ازای مادی ندارد و نمی‌توان آن را جبران کرد بلکه باید فرهنگ و درک اجتماعی در سایه تعالیم ارزشی به‌نحوی در جامعه حاکم باشد که جانباز به ایثار خود افتخار کند.

 

فرماندار مرودشت با تحلیلی از نقش ایثارگران از موجودیت نظام جمهوری اسلامی، آنان را صاحبان اصلی انقلاب دانست و افزود: بابت هر میزی که امروز به ما به‌عنوان مسئولیت رسیده صدها جوان رعنا و انسان شایسته شهید، جانباز و آزاده تقدیم شده که در این زمینه تمام مدیران باید بدانند میز و مسئولیت آنان محصول ایثار دیگران بوده است.

 

وی از تشکیل کمیته ایثارگری برای پیگیری مطالبات جانبازان خبر داد و تصریح کرد: با تشکیل این کمیته مشکلات قابل‌طرح و حل در سطح این شهرستان هر ۴۵ روز یک‌بار با حضور دستگاه‌های مربوطه و کمیته ایثارگران مرور و پیگیری می‌شود.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر