۴:۳۲:۳۴ - یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
تصویب فرایند کلی‌ مدیریت فضای‌ مجازی
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از تصویب چهارچوب و فرآیند کلی مدیریت راهبردی و مجموعه اقدامات دارای فوریت فضای مجازی کشور در هجدهمین جلسه این شورا خبر داد. به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، مهندس محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به مصوبات

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از تصویب چهارچوب و فرآیند کلی مدیریت راهبردی و مجموعه اقدامات دارای فوریت فضای مجازی کشور در هجدهمین جلسه این شورا خبر داد.

به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، مهندس محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به مصوبات هجدهمین جلسه شورای – عالی فضای مجازی که روز شنبه ۱۰/۳/۱۳۹۳ با ریاست رئیس جمهوری و دیگر اعضای این شورا برگزار شد؛ گفت: در این جلسه چهارچوب و فرآیند کلی مدیریت راهبردی فضای مجازی کشور تصویب شده و مجموعه اقدامات دارای فوریت فضای مجازی به منظور تسریع در تحقق اهداف و برنامه های این شورا تعیین شد.

وی با تاکیدبر اهمیت نقش شورا در مدیریت تحولات عرصه فضای مجازی کشور افزود: این شورا به عنوان بالاترین نهاد حاکمیتی در این حوزه وظیفه سیاستگذاری و مدیریت راهبردی کلان در فضای مجازی را برعهده داشته و ناظر بر اجرای مصوبات این شورا در کشور است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر