۱۷:۴۲:۲۶ - دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
تغییر ۲۴۰ فرماندار/ فرماندار بروجرد با پذیرش قصور خود استعفا داد
وزیر کشور با اشاره به تغییر ۲۴۰ فرماندار گفت: فرماندار بروجرد با پذیرش قصور خود در لغو همایش تبیین شخصیت علمی حضرت امام خمینی (ره) از سمتش استعفا داد و استعفا وی نیز پذیرفته شد. به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در حاشیه گردهمایی مدیران ثبت احوال در جمع خبرنگاران در مورد

وزیر کشور با اشاره به تغییر ۲۴۰ فرماندار گفت: فرماندار بروجرد با پذیرش قصور خود در لغو همایش تبیین شخصیت علمی حضرت امام خمینی (ره) از سمتش استعفا داد و استعفا وی نیز پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در حاشیه گردهمایی مدیران ثبت احوال در جمع خبرنگاران در مورد جابجایی فرمانداران گفت: فرماندارانی که شیوه کارشان نزدیک به دولت است و همدلی و همراهی بیشتری با دولت داشته باشند، بکار گمارده خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه جابجایی فرمانداران در دستور کار است و دولت حق خود می داند با توجه به برنامه ها و سیاست هایی که دارد، فرمانداران را انتخاب کند، گفت: در حال حاضر ۴۳۰ فرماندار در کشور فعال هستند که تا کنون ۲۴۰ نفر از آنان با هماهنگی و همراهی مسوولان منطقه ای جابجا شده اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بخشی از فرمانداران به خاطر محل کارشان جابجا شده اند و برخی نیز ابقا و جابجایی برخی دیگردر دست انجام است، تاکید کرد: از آنجا که فرمانداران متولیان شهر به شمار می آیند و باید از آموزش و تجربه لازم و قدرت تحلیل بالا برخوردار باشند، این افراد با توجه به موارد مذکور جابجا می شوند.

رحمانی فضلی درباره نتیجه بررسی های هیئت پیگیری علل لغو همایش ملی تبیین شخصیت علمی حضرت امام خمینی (ره) در بروجرد گفت: فرماندار بروجرد ضمن پذیرش قصور خود استعفا داد و استعفای وی از طرف استاندار پذیرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه فرماندار مربوطه اذعان کرده است که در شرایط خاص و بصورت بسیار ناپخته ای تصمیم گیری کرده است، گفت: تشخیص ما قصور و انفعال در کار است که از سوی گروه یا جناح خاصی صورت نگرفته است.

به گفته رحمانی فضلی، وزارت کشور مسئول صدور مجوز برای برگزاری مراسم است و اگر اتفاق خاصی بیفتد، تحلیل آن با توجه به ارجحیت مصالح عمومی جامعه برعهده وزارت کشور خواهد بود.

وزیر کشور افزود: متاسفانه به رغم مجوز قبلی مبتنی بر تشکیل جلسه ای در دانشگاه بروجرد با حضور افراد شاخصی همچون آیت الله دری نجف آبادی آیت الله، محلاتی و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تشکیل شود که سخنرانی دیگری از سوی برخی افراد به دلایل سلیقه ای یا سیاسی همزمان در آن محل ترتیب داده شده بود که مسئولین محلی از آن مطلع نبودند.

رحمانی فضلی ادامه داد: پس از تشکیل نشدن جلسه یاد شده، شورای تامین تشکیل شد تا موضوع مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قبل از صدور هر مجوزی برای برگزاری مراسم همه ابعاد مورد بررسی قرار می گیرد و اگر مصلحت بود، مجوز صادر می شود، تاکید کرد: افرادی که موجب قصور در کار شده بودند به برخورد منفعلانه خود معترف شدند و قصور را پذیرفتند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر