۶:۵۵:۲۰ - سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴
تلاش دانشگاه آزاد مرودشت برای عملیاتی شدن تفاهم نامه های منعقده
اولین نشست بررسی تخصصی عملیاتی شدن تفاهم نامه های منعقده  همراه با جلسه هم اندیشی اساتید گروه مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه این واحد دانشگاهی برگزار گردید.   آنا واحد مرودشت- با تاکید رئیس واحد مرودشت، دانشکده های مختلف این واحد دانشگاهی، مکلف به اجرای

azad university

اولین نشست بررسی تخصصی عملیاتی شدن تفاهم نامه های منعقده  همراه با جلسه هم اندیشی اساتید گروه مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

 

آنا واحد مرودشت- با تاکید رئیس واحد مرودشت، دانشکده های مختلف این واحد دانشگاهی، مکلف به اجرای یک برنامه مدون به منظور تحقق تفاهم نامه های مختلف منعقده توسط این واحد دانشگاهی شدند.

 

در این راستا اولین جلسه تحقق اجرایی تفاهم نامه ها با حضور اساتید گروه مهندسی مکانیک برگزار گردید که در آن دکتر محمد رضا صالحی زاده، رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، با برشمردن نکات مختلف تفاهم نامه های این واحد دانشگاهی، بر نقش موثر گروه مهندسی مکانیک این واحد دانشگاهی در عملیاتی شدن تفاهم نامه های منعقده با شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی ایران تاکید داشت.

 

در ادامه این جلسه، بندهای مختلف این تفاهم نامه ها مورد مطالعه قرار گرفت و پتانسیل های گروه مهندسی مکانیک در اجرای این بندها بررسی گردید.

 

از موارد مطرح شده در این جلسه می توان به نکات زیر اشاره نمود:

·        تاکید بر ایجاد زمینه به منظور استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه آموزشی مهندسی مکانیک از تسهیلات و امکانات سازمانهای مذکور در چارچوب تفاهم نامه های منعقده.

 

·        برگزاری جلسات تخصصی با کارشناسان سازمانهای مذکور به منظور تعریف پروژه های مشترک.

 

·        برنامه ریزی به منظور ایجاد یک کمیته تخصصی جهت بررسی امکانات آزمایشگاهی گروه مهندسی مکانیک در تعامل با سازمانهایی که دارای تفاهم نامه همکاری با واحد می باشند.

 

·         استقبال از تعامل مستمر با دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد دانشگاهی به منظور پیشبرد خدمت رسانی به سازمانها و شرکتهای مختلف.

 

·        اتفاق نظر در خصوص همکاری با دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد و حوزه معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان به منظور برگزاری دوره های کوتاه مدت تخصصی برای صنایع و سازمانهای مختلف.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر