۱۵:۰۵:۱۱ - یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
توزیع ۵۴ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در مرودشت
فرماندار مرودشت از تخصیص بیش از ۵۴ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال ۹۳ و توزیع آن در بین دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور کارشناس معین استانداری فارس

فرماندار مرودشت از تخصیص بیش از ۵۴ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال ۹۳ و توزیع آن در بین دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور کارشناس معین استانداری فارس و رؤسای دستگاه‌های اداری و اجرایی مرودشت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، از توزیع ۵۴ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این استان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اتمام و تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در راستای تحقق سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» هزینه می‌شود.

فرماندار مرودشت بیان داشت: ارائه به‌موقع و زودهنگام لایحه بودجه توسط دولت به مجلس در فرصت مشخص و معین و برابر قانون باعث کالبدشکافی دقیق و افزایش کیفیت رسیدگی به لوایح و اخذ تصمیمات اساسی شد و در همین راستا کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان در فرصت معین تشکیل و فرآیند توزیع بودجه را به دستگاه‌ها بر اساس سیاست توزیعی کمیته برنامه‌ریزی توسعه استان فارس انجام می‌دهد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی مرودشت ادامه داد: با توجه عدم تحقق مشهود رقم اعتباری تخصیصی در کل کشور به لحاظ تحریم‌ها و عدم فروش نفت، در سال۹۲ اعتبارات تخصیص ماده ۱۸۰ و استانی هشت درصد، دو درصد نفت و گاز ۵۲ درصد و خشکسالی ۱۰۰ درصد در این شهرستان محقق شده است.

حسینی ضرورت لحاظ الزامات بودجه ابلاغی را با هدف تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت بالا جدی دانست و اظهار امیدواری کرد که با رونق اقتصادی زمینه اجرای پروژه‌های جدید فراهم آید و از مدیران دستگاه‌ها خواست ضمن اشراف بر منابع تخصیص یافته از تمام ظرفیت‌های ممکن برای هزینه‌کرد بهینه بودجه و توجیه صادقانه مردم راجع به داشته‌ها و ظرفیت‌های دولت استفاده کنند.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر