۵:۵۷:۱۶ - پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴
توضیحات روابط عمومی آتش نشانی مرودشت در خصوص حادثه استخر باران
در پی بروز آتش سوزی در استخر باران مرودشت، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مرودشت توضیحاتی پیرامون چگونگی این حادثه ارائه نمود.   پارس دشت- در پی بروز حادثه آتش سوزی در استخر باران، سیده حوا افضلی مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مرودشت در گفتگو با خبرنگار پارس

IMG_4406

در پی بروز آتش سوزی در استخر باران مرودشت، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مرودشت توضیحاتی پیرامون چگونگی این حادثه ارائه نمود.

 

پارس دشت- در پی بروز حادثه آتش سوزی در استخر باران، سیده حوا افضلی مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مرودشت در گفتگو با خبرنگار پارس دشت در خصوص جزئیات اینحادثه گفت: در پی تماس با این سازمان در شامگاه ۶ مهرماه مبنی بر بروز آتش سوزی در استخر باران، نیروهای آتش نشانی مرودشت به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: با بررسی های نیروهای آتش نشانی مشخص گردید، حرارت کوره سونای خشک استخر باران که از جنس چوب است، منجر به آتش سوزی شد.

 

افضلی گفت: به دلیل موقعیت کوره سونا و وقرار داشتن در زیرزمین مجموعه و همچنین مرطوب بودن فضا، دود بسیار شدیدی ایجاد شد که خوشبختانه از آنجایی که حادثه در مدت زمان بین تغییر شیفت بانوان و آقایان رخ داده بود، به شهروندان آسیب نرسید.

 

مسئول روابط عمومی آتش نشانی مرودشت ابراز داشت: به دلیل دود بسیار زیاد تولید شده و در نتیجه بالا رفتن مونوکسیدکربن محیط، جناب مهراب سعیدی مدیرعامل سازمان و دو تن از نیروهای خدوم این سازمان به بنام های آقایان برزگر و گشاده دل دچار گاز گرفتگی خفیف شدند که چند ساعت نیز تحت مداوا و مراقبت پزشکی قرار گرفتند.

  1. ناصر   مهر ۹, ۱۳۹۴  

    سپاس از تلاش های بچه های خوب آتش نشانی … تشکر ازخانم افضلی.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر