۲۱:۰۳:۵۲ - شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
تیراندازی با کمان مرودشت، سومین هیئت برتر فارس شد
  هیئت تیراندازی با کمان مرودشت، سومین هیئت برتر استان فارس شد.   به گزارش “پارس دشت” رئیس هیئت تیراندازی با کمان مرودشت در گفتگو با “پارس دشت” گفت: تیراندازان مرودشتی در اولین رقابت های سال ۹۴، توانستند سه مدال کسب کنند.   وی افزود: در مسابقات تیراندازی با کمان شیراز گرامیداشت روز فناوری هسته

  IMG-20150410-WA0031

هیئت تیراندازی با کمان مرودشت، سومین هیئت برتر استان فارس شد.

 

به گزارش “پارس دشت” رئیس هیئت تیراندازی با کمان مرودشت در گفتگو با “پارس دشت” گفت: تیراندازان مرودشتی در اولین رقابت های سال ۹۴، توانستند سه مدال کسب کنند.

 

وی افزود: در مسابقات تیراندازی با کمان شیراز گرامیداشت روز فناوری هسته ای که در ورزشگاه شهید دستغیب این شهر برگزار شد، در رشته ریکرو ابراهیم کشاورزی مقام اول و مجتبی پرکاس عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

 

همچنین در رشته ریکرو بانوان نیز لیلا اسفندیاری بانوی تیرانداز مرودشتی عنوان دوم را به خود اختصاص داد.  ابراهیم کشاورزی، رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان مرودشت در گفتگو با خبرنگار “پارس دشت” در خصوص نحوه انجام رتبه بندی هیئت های برتر استان، عنوان کرد: رتبه بندی فوق بر اساس معیارهای مختلفی از جمله میزان فعالیت هیئت ها در زمینه های آموزشی، قهرمانی، میزبانی مسابقات و … انجام می شود.

 

وی با اشاره به قرار گرفتن هیئت مرودشت در جایگاه سوم رتبه بندی هیئت های برتر استان فارس افزود: متأسفانه شهرستان مرودشت به دلیل محروم بودن از داشتن محل برگزاری مسابقه، تنها توانست امتیاز بخش قهرمانی را کسب کند و علیرغم شایستگی های بسیار، پس از هیئت های شیراز و جهرم در رتبه سوم قرار گرفت.

IMG-20150410-WA0026

IMG-20150410-WA0029


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر