۱۵:۴۸:۳۴ - جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
تیم فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد مرودشت، قهرمان منطقه یک کشور شد
تیم فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد مرودشت، قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان منطقه یک دانشگاه آزاد کشور شد.   پارس دشت، سید بهنام موسوی- مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴تیمی از واحد های دانشگاهی منطقه یک و به میزبانی دانشگاه فیروزآباد برگزارشد.   دراین دوره از

DSC07810

تیم فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد مرودشت، قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان منطقه یک دانشگاه آزاد کشور شد.

 

پارس دشت، سید بهنام موسوی- مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴تیمی از واحد های دانشگاهی منطقه یک و به میزبانی دانشگاه فیروزآباد برگزارشد.

 

دراین دوره از مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت که در گروه یک قرار داشت، پس از پشت سر گذاشتن تیم های دانشگاه کازرون و ارسنجان و تساوی برابر نورآباد، توانست به عنوان صدرنشین به دور دوم صعود کند.

 

تیم مرودشت در مرحله حذفی با شکست تیم داراب توانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد و در این مرحله با پشت سر گذاشتن تیم دانشگاه شیراز، راهی فینال شد.

 

این تیم در مسابقه فینال نیز با نتیجه ۲ بر صفر و با گل های حسن علی نژاد و بهروز دشتیان تیم دانشگاه فیروزآباد را مغلوب کرد و با شایستگی فراوان به مقام قهرمانی دست یافت تا به عنوان نماینده استان فارس و منطقه یک به مسابقات کشوری که ۱۶ اردیبهشت در استان اردبیل برگزارمی شود، حضور یابد.

 

در مسابقه رده بندی نیز تیم دانشگاه شیراز توانست بانتیجه ۲بر ۰ دانشگاه آباده را شکست دهد و به مقام سومی این دوره ازمسابقات دست یابد.

 

بهبود امیری از تیم دانشگاه مرودشت با ۹ گل زده آقای گل این دوره از مسابقات دست یافت.

 

اسامی بازکنان تیم دانشگاه مرودشت به شرح زیر می باشد:

حسین قاسمی، محمد مهدی رضایی، حمیدرضا فهام، بهبود امیری، روح الله زارع، وحیدکشاورز، فرامرز حق پرست، حسن علی نژاد، عباس امیدوار، مصطفی نیکنام، بهروز دشتیان، کورش مردانی.

مربی و سرمربی تیم: علی میرزا استواری، قاسم زوبیدشیخی

سرپرست تیم: علیرضا خداخواه

  1. علي   اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴  

    تبریک به اقای دکتر حسینی


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر