۱۹:۳۷:۵۳ - شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳
جانباز ۶۵ درصد مسیر دریاچه ارومیه و پاسارگاد را رکاب می زند
جانباز ۶۵ درصد دوران دفاع مقدس با هدف رساندن پیام ‘ بحران آب و محیط زیست جدی است ‘ مسیر دریاچه ارومیه و منطقه تاریخی پاسارگاد در استان فارس را رکاب می زند.   به گزارش ایرنا، ‘ سید مسعود طباطبایی ‘ جانباز دوران دفاع مقدس طی مراسمی که با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد

81356786-6026564

جانباز ۶۵ درصد دوران دفاع مقدس با هدف رساندن پیام ‘ بحران آب و محیط زیست جدی است ‘ مسیر دریاچه ارومیه و منطقه تاریخی پاسارگاد در استان فارس را رکاب می زند.

 

به گزارش ایرنا، ‘ سید مسعود طباطبایی ‘ جانباز دوران دفاع مقدس طی مراسمی که با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای هیات رئیسه و جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان دریادمان شهید گمنام دانشگاه برگزار شد رکابزنی در مسیر مزبور را آغاز کرد.

 

سید مسعود طباطبایی جانباز رکابزن مزبور هدف خود را از این حرکت و رکاب زنی را ترویج فرهنگ ایثار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ اهدای خون و عضو، عنوان داشت و افزود: این حرکت حامل پیام صلح ودوستی و تلاش برای حفظ منابع طبیعی و توجه به بحران آب و اثرات زیان بار عظیم آن به محیط زیست وضرورت توجه به احیای دریاچه ارومیه می باشد.

 

وی افزود: پیش از این در سال ۱۳۸۲ نیز در قالب طرح جهانی کمربند صلح ، یادواره شهدای گمنام ایران زمین به صورت گروهی اقدام به پیاده روی از کربلای معلی – قم ، تهران – کربلا ، تهران – مشهد و ایران – ترکیه کردم.

 

وی گفت: قصد دارم با پیام صلح و دوستی ملت ایران اسلامی سفر دور دنیا را در آینده نزدیک انجام دهم.

 

وی افزود: پیش از این در سال ۱۳۹۰ به مناسبت روز ملی خلیج فارس دور ایران را رکاب زدم و نیز به مناسبت روز ارتش و حماسه سوم خرداد مسافت اردبیل تا بوشهر را با دوچرخه طی کردم.

 

وی با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مراتب تشکر و قدردانی خود را از رئیس دانشگاه و دانشجویان مستعد وعلاقمند به مسایل محیط زیست عنوان داشته و افزود: قصد دارم دراین سفر با دوچرخه از کنار دریاچه ارومیه شروع به رکاب زنی کرده و با عبور از استانهای آذربایجان شرقی و غربی، همدان، مرکزی، اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد به منطقه تاریخی پاسارگاد در استان فارس بروم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر