۲۰:۳۵:۵۸ - شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳
حاشیه های مراسم بخشش قاتل توسط اولیای دم در مرودشت+ تصویر
به گزارش دریافتی “پارس دشت”، این مراسم به همت هیات مدیره و پرسنل خانه نونهالان و نوباوگان حضرت علی اصغر(ع) برگزار گردید.   *مخارج این مراسم را سید احمد قریشی نژاد مدیر عامل این نهاد که در جلب رضایت خانواده مقتول تلاش بسیاری نمود، متقبل گردید.   *در این مراسم همچنین آیت الله موسوی نژاد

به گزارش دریافتی “پارس دشت”، این مراسم به همت هیات مدیره و پرسنل خانه نونهالان و نوباوگان حضرت علی اصغر(ع) برگزار گردید.

 

*مخارج این مراسم را سید احمد قریشی نژاد مدیر عامل این نهاد که در جلب رضایت خانواده مقتول تلاش بسیاری نمود، متقبل گردید.

 

*در این مراسم همچنین آیت الله موسوی نژاد رییس هیات مدیره و آقایان بهفرحیدری و حاج اقا رضی از اعضای هیات مدیره نیز حضور داشتند.

 

*ایت اله موسوی نژاد و سید یداله حسینی فرماندار مرودشت؛ طی سخنانی از عمل نیک و خداپسندانه خانواده مرحوم مطلب زارع قدردانی نمودند.

 

*مراسم به میزبانی تالار آفتاب برگزار گردید که مدیریت آن، همکاری نزدیکی با مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست  و بد سرپرست مرودشت دارد.

 

*درپایان نیز جشن تولد تعدادی از کودکان بی سرپرست برگزار گردید.

IMG_1830 IMG_1833 IMG_1841

  1. شهروند   دی ۲۸, ۱۳۹۳  

    بخشش یه قاتل نقطه مقابل اخلاق و عدالت هست.این کار ناصحیح نه تنها شادی و جشنی نداره بلکه موجب تاسف هم هست.اخه تو کشور و مخصوصا شهر ما سختگیری در امر دیه و اعدامهای گذشته بسیار به امنیت شهر کمک کرده و باعث شده تا آمار قتل و ضرب و جرح فوق العاده پایین بیاد.متاسفم که یه عده احساساتی برخورد میکنن و دور اندیش نیستن.میترسم این بخششها روزی بشه یه فرهنگ و بازم مردم از این قضیه سو استفاده کنن و باز قتل و کشتار و خونریزی زیاد بشه.ما یه کشور جهان سومی هستیم و این یه واقعیته ک اعدام ضامن امنیت ماست.لطفا شهر و کشورمون رو با خیلی از کشورهای پیشرفته مقایسه نکنید.زمانی میتونید با اعدام مخالفت کنید که یه جایگزین بهتر برا اون داشته باشین


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر