۱۵:۴۶:۱۲ - جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳
حریم تخت جمشید برای مسابقات رالی رعایت شده است
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: نقطه آغاز و شروع مسابقات رالی از تخت جمشید است که حریم این بنای جهانی برای برگزاری این مسابقات کاملا رعایت شده است.    مصیب امیری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار کرد: در مسابقات رالی تخت جمشید، به عنوان یک برند معرفی

139206090935593771072513

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: نقطه آغاز و شروع مسابقات رالی از تخت جمشید است که حریم این بنای جهانی برای برگزاری این مسابقات کاملا رعایت شده است.

 

 مصیب امیری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار کرد: در مسابقات رالی تخت جمشید، به عنوان یک برند معرفی می‌شود و علاوه بر تخت جمشید نقاط دیگر استان فارس و شهر شیراز به کسانی که از سراسر دنیا برای مشاهده این مسابقات آمده اند معرفی می شود.

 

وی با بیان اینکه نقطه شروع این مسابقات پارکینگ تخت جمشید است گفت: حریم تخت جمشید، این بنای جهانی برای برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه به میزبانی شیراز ، کاملا رعایت شده است .

 

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به رد شدن خودرو ها از کنار رودخانه کر و سایر نقاط دیدنی فارس خاطر نشان کرد: همه این مناظر طبیعی در رسانه های مختلف معرفی و نشان داده می شود.

 

وی با بیان اینکه رسانه های زیادی برای انعکاس و پوشش خبری این مسابقات به شیراز سفر می کنند تصریح کرد: این مسابقات فرصت مناسبی برای جذب گردشگر و معرفی نقاط گردشگری فارس به سایر کشورها و نقاط دنیاست.

 

امیری با بیان اینکه این رویداد ورزشی می تواند زمینه ساز جذب گردشگران خارجی برای سفر به شیراز و استان فارس  شود اظهار کرد: برنامه ریزی های خوبی برای جذب گردشگران و معرفی بهتر فارس در مسابقات رالی استان فارس با جلسات متعدد انجام شده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری فارس با بیان اینکه میراث فرهنگی در تلاش است از این فرصت به وجود آمده به خوبی استفاده کند گفت: مسابقات رالی، استاندارد مخصوص خود را دارد و همه خودرو ها تنها از تخت جمشید شروع به حرکت می کنند و هیچ آسیبی به تخت جمشید نمی رسد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر