۲۰:۰۷:۵۲ - پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
حمزه علیزاده: انتخابات دور جدید خانه مطبوعات در خرداد ماه برگزار می‌گردد
علیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت اعلام کرد: انتخابات دور جدید خانه مطبوعات در خرداد ماه برگزار می‌گردد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حمزه علیزاده رئیس اداره از انتخابات دور جدید خانه مطبوعات در خرداد ماه خبر داد.   این مسئول فرهنگی ضمن برشمردن جایگاه رفیع

71351_orig

علیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت اعلام کرد: انتخابات دور جدید خانه مطبوعات در خرداد ماه برگزار می‌گردد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حمزه علیزاده رئیس اداره از انتخابات دور جدید خانه مطبوعات در خرداد ماه خبر داد.

 

این مسئول فرهنگی ضمن برشمردن جایگاه رفیع رسانه ها و مطبوعات در پیگیری مطالبات عمومی و افزایش آگاهی های جامعه، بر لزوم ارتقاء سطح دانش و کیفیت محصولات خبری تأکید نمود.

 

دبیر کارگروه فرهنگ عمومی شهرستان با اعلام این مطلب که وجود نشریات و رسانه های مستقل و توانمند در مرودشت، خیر عمومی را بدنبال دارد گفت: بدنبال افزایش کیفیت خبر در حوزه مهم و تأثیر گذار شهرستان مرودشت هستیم.

 

علیزاده گشایش خانه مطبوعات در شهرستان های استان را یکی از راهکارهای تقویت مبانی علمی و عملی خبرنگاران و سایر فعالان رسانه برشمرد و گفت: خوشحالیم که نخستین خانه مطبوعات مستقل در استان فارس در شهرستان مرودشت راه اندازی شده است.

 

دبیر کارگروه کتابخانه های عمومی شهرستان افزود: با توجه به پایان یافتن دوره دو ساله اول، بر آنیم که با فراخوان تمامی اصحاب رسانه شهرستان انتخابات دوره دوم خانه مطبوعات مرودشت را برگزار و مطالبات فعالان شریف این بخش را در سطوح بالاتر پیگیری نماییم.

 

علیزاده از تمام فعالان رسانه شهرستان درخواست نمود که تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، ضمن ارائه سوابق مستند خویش، نسبت به تکمیل فرم درخواست عضویت و شرکت در انتخابات خانه مطبوعات مرودشت اقدام نمایند.

 

به گفته وی، شرط عضویت و شرکت در انتخابات خانه مطبوعات، ارائه دو سال سابقه مستند همکاری با یکی از نشریات، خبرگزاری ها، نمایندگی های نشریات و سایت های خبری دارای مجوز می باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر