۱۹:۳۷:۱۳ - سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار کرد: هم اندیشی مدیران صنعت و دانشگاه
جلسه هم اندیشی مدیران کل ادارات و مدیران ارشد صنایع استان فارس با مسئولین و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.   به گزارش آنا واحد مرودشت: در این جلسه که به همت دکتر کشاورزی مدیر کل پژوهش و فناوری، دکتر صالحی زاده رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه

DSC00728

جلسه هم اندیشی مدیران کل ادارات و مدیران ارشد صنایع استان فارس با مسئولین و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش آنا واحد مرودشت: در این جلسه که به همت دکتر کشاورزی مدیر کل پژوهش و فناوری، دکتر صالحی زاده رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد وکارکنان فرهیخته حوزه پژوهش و فناوری برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، دکتر قهرمان سلوکی نژاد معاون پژوهش و فناوری واحد ضمن خیر مقدم به همه مدعوین و اساتید واحد وتبریک فرارسیدن دهه فجر،گزارشی از فعالیت های پژوهشی واحد ارائه نمودند و به شرح برخی پتانسیل ها و توانمندی های واحد مرودشت در انجام طرح ها و پروژه های تحقیقاتی پرداخت. ایشان ضمن اشاره به تاکیدات دکتر حسینی رییس واحد مرودشت بر انجام فعالیت های دانش بنیان افزود: اکنون زیرساخت های قانونی، امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی جهت انجام پروژه های صنعتی استان توسط اعضای هیات علمی و حدود ۶۵۰۰ نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی فراهم می باشد.

 

در ادامه دکتر گلستانی مشاور اقتصادی واحد به بررسی موانع و راهکارهای تعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با ادارات کل و صاحبان صنایع استان پرداخت.

 

در پایان بخش اول این نشست دکتر دریکوند مدیرمرکز رشد واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان واحد تاکید کرد: تجاری سازی نتایج تحقیقات اساتید از کارآفرینی و فناوری به عنوان حلقه تکمیلی پژوهش و آموزش نسل سوم دانشگاههای جهان می باشد.

 

وی همچنین از اعلام آمادگی دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، مراکز تحققیاتی و مرکز رشد دانشگاه جهت تعامل موثر و عملیاتی با صنعت و جامعه خبر داد.

 

در بخش دوم این نشست که با استقبال کم نظیر مدیران ارشد نهاد ها و صنایع استان برگزار گردید نمایندگان صنایع ضمن تقدیر از ابتکار عمل مسئولین واحد مرودشت، به بیان مسائل و مشکلات زیرمجموعه های تحت مدیریت خویش پرداختند و از اساتید واحد مرودشت جهت بازدید از این مجموعه ها دعوت بعمل آوردند.

 

شایان ذکر است در این نشست نمایندگان ادارات و صنایع بر ادامه تعاملات تا رسیدن به تفاهم نامه های دو و چند جانبه و انعقاد قراردادهای عملیاتی تاکید کرده و در پایان مدیران گروههای آموزشی واحد نیز توانمندیهای گروههای تحت مدیریت خود جهت انجام پروژهای مورد نیاز ادارات و صنایع استان فارس را اعلام نمودند. در خاتمه دکتر سلوکی نژاد معاون پژوهش و فناوری واحد عنوان نمود: این هم اندیشی در قالب تسهیل کارگروه های تخصصی ادامه خواهد یافت.

 

علاوه بر حضور تقریبا تمام مدیران گروه های آموزشی زیرو شخصیتهای از ادارات و صنایع مختلف نیز در این جلسه حضور داشتند.

·        مدیر عامل شرکت ساوانا
·        رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت

 

·        مدیر تولید صنعتی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس
·        مدیر شهرک فناوری صنایع شیمیایی شیراز

 

·        مدیر اجرایی پتروشیمی شیراز
·        مدیر کل و معاون اجرایی اداره کل تعزیزات حکومتی استان فارس

 

·        شهردار منطقه ۵ شیراز
·        معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان فارس

 

·        معاون تحقیقات و پژوهش صنایع الکترونیک شیراز
·        مدیر دفتر ارتباطات شرکت صنایع الکترونیک شیراز

 

·        عضو هیات مدیره و رئیس گروه تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی
·        رئیس پژوهشکده مکانیک شیراز(سازمان فضایی)

 

·        معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان فارس
·        کارشناس ارشد حقوقی هیات امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز

 

·        دبیر شورای اقتصاد و سرمایه گزاری منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی
·        مشاور مجموعه لاستیک سازی دنا

 

·        کارشناس ارشد بودجه و اعتبار اداره کل تعزیزات حکومتی استان فارس
·        نماینده صنایع روشنایی جهان نور در استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد

 

·        نماینده مدیر کل سازمان زندانها
·        مدیر تولید شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر