۶:۲۵:۳۶ - شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳
خطیب جمعه مرودشت: مسئولان در راستای حمایت از کشاورزان تصمیم مناسبی بگیرند
خطیب جمعه مرودشت گفت: با توجه به مشکلات کشاورزان در تحویل چغندرقند به کارخانه قند مرودشت و دریافت نکردن حقشان مسئولان باید در راستای حمایت از کشاورزان و کارخانه قند تصمیم مناسبی بگیرند.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سالگرد ابلاغ

13930427000318_PhotoA

خطیب جمعه مرودشت گفت: با توجه به مشکلات کشاورزان در تحویل چغندرقند به کارخانه قند مرودشت و دریافت نکردن حقشان مسئولان باید در راستای حمایت از کشاورزان و کارخانه قند تصمیم مناسبی بگیرند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سالگرد ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب به سران قوا اظهار داشت: با تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب و ارائه راهکارهای مناسب معظم‌له به مسئولان، انتظار می‌رفت تا گام‌های مؤثری در این راستا برداشته شود.

 

امام‌جمعه مرودشت در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه باید رونق تولید و بازار در رأس برنامه‌ها قرار گیرد، اضافه کرد:‌ زمانی سیستم مالیاتی به‌صورت درست عمل کند و تنها مالیات از اقشار ضعیف و صنایع کوچک‌تر گرفته نشود و از صنایع بزرگ نیز به‌درستی دریافت شود می‌تواند در راستای رشد کشور مؤثر باشد.

 

احمدی بابیان اینکه ظرفیت‌های مناسبی برای رشد کشور وجود دارد و با اشاره به درخواست دانشجویان بسیجی از رهبر انقلاب در مورد حمایت در راستای رونق اقتصاد کشور با استفاده از نیروی جوان بیان داشت: باید از این فرصت نیروی انسانی استفاده مناسبی شود تا در تحقق آنچه به‌عنوان خصوصی‌سازی واقعی است حرکت کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن فصل بهار و ایام نوروز بر ضرورت برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با توجه به ظرفیت این شهرستان و استفاده از منابع انسانی و بازاریان آن تأکید کرد و همچنین از اصناف خواست تا در این راستا کالای مناسب و با قیمت پایین‌تر در اختیار مردم قرار دهند تا شهروندان نخواهند کالاهای موردنیاز خود را در دیگر شهرها جستجو کنند.

 

خطیب جمعه مرودشت همچنین با اشاره به سالروز امور تربیتی گفت: تعلیم و تربیت باید در مسیر قرآن و ائمه اطهار حرکت کند و مسئولان در این راستا برنامه‌ریزی دقیق و هنرمندانه داشته باشند.

 

امام‌جمعه مرودشت همچنین با نزدیک شدن ایام نوروز و برگزاری جشن عاطفه‌ها بابیان اینکه در این شهرستان بیش از ۲۰ هزار مددجو از کمیته امداد کمک دریافت می‌کنند از مردم درخواست کرد تا کمک‌های سخاوتمندانه خود را در این روز برای کمک به نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دهند.

 

وی همچنین با توجه به مشکلات کشاورزان در تحویل چغندرقند به کارخانه قند این شهرستان و دریافت نکردن حقشان، با توجه به مشکلات کارخانه از مسئولان خواست تا در راستای حمایت از کشاورزان و کارخانه قند تصمیم مناسبی بگیرند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر