۵:۳۴:۳۱ - پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
دانشگاه آزاد مرودشت، قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس
  تیم فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس به میزبانی واحد فیروزآباد شد.   آنا واحد مرودشت- این دوره از مسابقات با حضور۱۵ تیم از دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس برگزار شد که پس از رقابت بین تیم‌های شرکت‌کننده، تیم

 ۲۰۱۶۰۴۲۳_۱۹۲۷۵۶

تیم فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس به میزبانی واحد فیروزآباد شد.

 

آنا واحد مرودشت- این دوره از مسابقات با حضور۱۵ تیم از دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس برگزار شد که پس از رقابت بین تیم‌های شرکت‌کننده، تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد و تیم‌های فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و فیروزآباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را ازآن خود کردند.

 

تیم فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس، مجوز حضور در مسابقات فوتسال سراسری دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور را که در اردیبهشت ماه سال جاری در واحد رامسر برگزار می شود را کسب نمود.

 

اسامی تیم فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت به سرپرستی قاسم زویدشیخی و مربیگری مهدی راستگو به شرح ذیل می‌باشد:

 

حسین قاسمی، ابراهیم روستا فارسی، جهانبخش آقایی، بهبود امیری، وحید کشاورز، محمد مهدی شریفی، فلامرز حق پرست، حمید رضا فهام، افشین ارمی، قباد حسن پور، بهروز دشتیانی و عباس امیدوار.

 

بنا بر این گزارش، مهدی راستگو مربی باتجربه این تیم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا واحد مرودشت، ضمن ابراز خرسندی و رضایتمندی از بازی خوب بازیکنان تیم، ازتمامی کسانی که در طول این مدت، تیم را حمایت کردند به ویژه حمایت های دکتر سید ابراهیم حسینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ودکتر قباد حسن پور به عنوان مدیر کل تربیت بدنی و ورزش این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر