۳:۱۷:۲۳ - دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
دستگیری سارق درون خودرو در مرودشت
فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۱۴ فقره سرقت خبر داد.   سرهنگ علی شیبانیان در تشریح این خبر به تسنیم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و وسایل درون خودرو در سطح شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.   وی افزود:

139307121329543803776853

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

 

سرهنگ علی شیبانیان در تشریح این خبر به تسنیم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و وسایل درون خودرو در سطح شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان شروع به کار نمودند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت خاطرنشان کرد: تلاش‌ها با مراقبت‌های شبانه‌روزی، کارهای اطلاعاتی و تحقیق و بررسی از مکان‌های مورد سرقت جهت دستیابی به سرنخ‌هایی از این سرقت‌ها آغاز شد تا اینکه مأموران هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان سارق را هنگام سرقت مشاهده و بلافاصله وی را دستگیر کردند.

 

سرهنگ شیبانیان تصریح کرد: مأموران با انتقال فرد دستگیرشده به پلیس آگاهی به انجام تحقیقات و بازجویی‌های اولیه از وی پرداختند که در این بازجویی‌ها ۱۴ فقره سرقت درون خودرو و قطعات خودرو از وی کشف شد.

 

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر