۷:۴۶:۴۶ - پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۹۵
دستگیری ۹خرده فروش موادمخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده
با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان مرودشت، ۹ خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.   به گزارش دریافتی ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری یگان امداد اقدام به بازرسی چندین باب منزل و پاتوق های خرده فروشان موادمخدر

572171

با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان مرودشت، ۹ خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.

 

به گزارش دریافتی ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری یگان امداد اقدام به بازرسی چندین باب منزل و پاتوق های خرده فروشان موادمخدر کردند.

سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: در این بازرسی ها ماموران موفق به کشف ۹۰۰گرم تریاک، ۶۳گرم شیره تریاک، هفت گرم هروئین،۱۳۵گرم سوخته تریاک و دستگیری ۶ نفر از خرده فروشان موادمخدر شدند و یک باب مغازه را که در تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت داشت، پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اضافه کرد: ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب و ۱۲بعثت شهرستان مرودشت نیز موفق به کشف ۳۳ گرم تریاک،۱۱گرم شیره تریاک، یک حقه وافور و دستگیری سه خرده فروش مواد مخدر شدند و در این زمینه دو دستگاه وسیله نقلیه متعلق به خرده فروشان مواد مخدر را که در توزیع مواد از آن استفاده می کردند توقیف کردند و به پارکینگ انتقال دادند.

القاصی مهر بیان کرد: در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته یک کیلو و ۱۴۹گرم موادمخدر کشف شد ، ۹ نفر از خرده فروشان موادمخدر دستگیر شدند و ۲ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر