۱۴:۴۵:۲۳ - سه شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵
دشمنان به دنبال محو کردن تفکر انقلابی مسئولین هستند
امام جمعه مرودشت گفت: دشمنان به دنبال این هستند که برنامه ریزی مسولین را در جهتی قرار دهند که اندیشه انقلابی بودن را از آن بگیرند.   خبرگزاری ایرنا، موسوی- حجت السلام و المسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت در خطبه های آخرین نمازجمعه سال ۹۴، ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت حلول سال جدید

2685

امام جمعه مرودشت گفت: دشمنان به دنبال این هستند که برنامه ریزی مسولین را در جهتی قرار دهند که اندیشه انقلابی بودن را از آن بگیرند.

 

خبرگزاری ایرنا، موسوی- حجت السلام و المسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت در خطبه های آخرین نمازجمعه سال ۹۴، ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت حلول سال جدید و نوروز به تمامی شیعیان و به ویژه نمازگزاران اظهار داشت: ایام نوروز، بهترین زمان برای از بین بردن کینه توزی ها و صله ارحام و سرکشی از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان می باشد.

 

احمدی در ادامه خطاب به شهروندان مرودشتی نیز اعلام داشت: با توجه به وجود چندین اثر ثبت جهانی در این شهرستان، قطعا مسافران نوروزی بسیاری از داخل و خارج کشور به مرودشت عزیمت خواهند کرد که می طلبد اهالی این شهرستان، ضمن برخورد مناسب با این عزیزان، استقبالی به یاد ماندنی از خود به جای گذارند.

 

وی ادامه داد: در سایه نشاط و شادی، باید ارزش های دینی و اسلامی را نیز به جامعه منتقل کرد زیرا شادی صحیح، در سایه وجود ارزش های دینی و اسلامی رقم خواهد خورد.

 

خطیب نمازجمعه مرودشت در ادامه ضمن تبریک به مناسبت ۲۹ اسفند ماه روز ملی شدن صنعت نفت اظهار داشت: در بحث ملی شدن صنعت نفت، حفاظت از منابع ملی، استقلال کشور و مبارزه با نظام سلطه، همواره شاهد پیشتازی روحانیت اصیل بوده ایم.

 

احمدی در ادامه ضمن اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضای خبرگان رهبری و جامعه طلاب روحانیت، بیان نمود: مقام معظم رهبری، انقلابی ماندن نظام اسلامی و انقلابی فکر کردن و عمل کردن را به همراه اقتصاد مقاومتی و خطر نفوذ از عوامل تأثیرگذار در رشد و شکوفایی ایران اسلامی ذکر نموده اند.

 

وی با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و اتحاد دشمنان در ضربه زدن به کشور ایران اسلامی در بحث کاهش قیمت نفت نیز  بیان داشت: اقتصاد متکی به نفت و اقتصاد دولتی، تنها شیوه مناسب برای اداره کشور نمی باشد و برای اداره قوی تر کشور، باید ضمن متکی بودن به خود، از تمامی منابع انسانی خود نیز نهایت استفاده را داشت.

 

احمدی اضافه کرد: در بحث خطر نفوذ که مقام معظم رهبری بارها تاکید زیادی نسبت به آن داشته اند نیز باید مراقب باشیم زیرا دشمنان نظام اسلامی به دنبال تغییر حرکت فکری و نگرش مسئولان می باشند و همواره به دنبال این هستند که برنامه ریزی مسئولان را در جهتی قرار دهند که اندیشه انقلابی را از آنها گرفته و روحیه استکبارستیزی، شهادت طلبی و پایبندی به انقلابی بودن را از آنها دور کنند.

 

حجه الاسلام قنبرعلی احمدی در ادامه ضمن اشاره به این نکته که فرهنگ غنی دینی و سبک زندگی اسلامی ما باعث گردیده نظام مقدس جمهوری اسلامی، به این جایگاه برسد تصریح نمود: دشمن به دنبال روزنه نفوذ در این مسیر، تغییر باورهای مردم و بازداشتن آنها از ارزش های دینی، نماز، حجاب و عفاف و تزریق بی بند و باری، بدحجابی و اباهی گری به جامعه اسلامی می باشد و به همین دلیل مردم و مسئولان کشور باید به شدت مراقب باشند.

 

امام جمعه مرودشت در پایان ضمن اشاره به این نکته که مگر کشور ما و مردم ما چه کمبودهایی دارند که بخواهند در هاضمه استکبار جهانی هضم شوند، عرضه داشت: دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی نظام ما، همین امسال بسیار تلاش کردند تا با توجه به اوضاع اقتصادی فعلی و شرایط بیکاری و اشتغال، مردم را از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین پای صندوق های رأی منصرف کنند ولی مردم ولایت مدار ما بار دیگر با حضور حداکثری و پرشور خود در این صحنه ها، ضمن حمایت قاطع خود از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران عالم زدند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر