۱۵:۲۷:۱۱ - چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
دلال ها به بهشت نمی روند+ تصاویر
به گزارش طنین پاسارگاد، این روزها اگر در شهرستان پاسارگاد باشید یا گذری به این شهرستان بزنید کشاورزان زحمتکشی را می بینید که در اطراف جاده ها مشغول فروش محصولات باغی و زراعی خود هستند.  ابتدا  با دیدن  این  تصاویر  و  دیدن  انواع  میوه  های  تازه  شاید  با  خود  بگویید،  خوشا  به  حالشان  که  این  چنین 

به گزارش طنین پاسارگاد، این روزها اگر در شهرستان پاسارگاد باشید یا گذری به این شهرستان بزنید کشاورزان زحمتکشی را می بینید که در اطراف جاده ها مشغول فروش محصولات باغی و زراعی خود هستند.

 ابتدا  با دیدن  این  تصاویر  و  دیدن  انواع  میوه  های  تازه  شاید  با  خود  بگویید،  خوشا  به  حالشان  که  این  چنین  میوه  های  را  پرورش  می دهند  و محصولاتشان  را   به  کنار  خیابان  می آورند  و  پول  خوبی هم به جیب  می زنند. اما این ظاهر ماجراست، به پای  درد دلشان که  می نشینی  آن وقت  می فهمی  که  چه در  دل  این  کشاورزان  می گذرد.

 

با  یکی  از  آنها که  هم صحبت  شدم، گفت که  دوست  ندارد محصولی  را  که  با  زحمت  برداشت  کرده را به  التماس بفروشد  و در  زیر  آفتاب  سوزان  در  کنار  جاده ها  جان  خود  را  به  کف  دست گیرد و داد  و فریاد کند تا محصولش را بفروشد، چه کند که باعث  و بانی  این  کار  دلال ها هستند.

 

یکی  دیگر از  کشاورزان نیز گفت:   وقتی که  دلال،  محصولات  ما را  یک پنجم  بازار می خواهد بخرد، چه  باید کنیم، جز اینکه  محصولاتمان  را از  این  دلال های  مهربان  دور  کنیم و به  کنار جاده ها بیاوریم و بفروشیم.  


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر