۴:۰۴:۰۶ - پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳
دومین شکست نماینده مرودشت در لیگ کشور
تیم پویندگان تلاش مرودشت در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته سوم کشور بازی را به حریف رامهرمزی خود واگذار کرد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، در هفته پنجم لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم‌های پویندگان تلاش مرودشت و فرهنگ شهرداری رامهرمز در استادیوم تختی این شهر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی

IMG-20150114-WA0008

تیم پویندگان تلاش مرودشت در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته سوم کشور بازی را به حریف رامهرمزی خود واگذار کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، در هفته پنجم لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم‌های پویندگان تلاش مرودشت و فرهنگ شهرداری رامهرمز در استادیوم تختی این شهر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فرهنگ شهرداری رامهرمز به پایان رسید.

 

تنها گل این بازی در دقیقه ۳۵ توسط صادق صدریان از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسید.

 

جواد کشتکار بازیکن تیم پویندگان تلاش مرودشت از دقیقه ۴۵ با دریافت کارت قرمز از سوی داور از بازی اخراج شد.

 

در نیمه دوم تیم پویندگان تلاش مرودشت با وجود ۱۰‌ نفره شدن حملات بسیاری به روی دروازه حریف خود وارد کرد که به علت بی‌دقتی مهاجمان ثمری نداشت و بازی با همان تک‌گل نیمه نخست به پایان رسید.

 

تیم پویندگان تلاش مرودشت که تا هفته سوم در صدر جدول قرار داشت در سه هفته اخیر با یک تساوی و دو شکست از صدر جدول فاصله گرفته است.

 

ترکیب تیم پویندگان تلاش مرودشت شامل، محمدرضا امیری، مهرزاد حسینی، مهدی دهقانی، سعید برزگر، محسن رضوی، سامان شعبانی، محمدجواد زارعی، جواد کشتکار، علی‌اکبر یاراحمدی، حسین صالحی و اصغر زارع و همچنین سرمربی این تیم رضا صالحی بود.

 

ترکیب تیم فرهنگ شهرداری رامهرمز شامل، صالح شهریاری، مهدی کمایی، محسن نظری، صادق صدریان، محمد ابوالعباسی، علی‌محمد چراغی، رضا احمدی، امین مردانی، فرشید بهمئی، یوسف نظری و رضا کمایی و همچنین سرمربی این تیم احمد زنگنه نزاد بود.

  1. حسین کوچیکو   بهمن ۹, ۱۳۹۳  

    الله برای تو خریدم که الله نگهدار تو باشد به پیروزی های آینده تیم پویندگان


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر