۶:۳۹:۵۱ - پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵
دیدار رئیس شبکه بهداشت مرودشت با امام جمعه جدید سیدان
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت به منظور تبریک انتصاب  امام جمعه جدید بخش سیدان و ارائه اهداف و عملکرد شبکه بهداشت در این بخش، به دفتر امام جمعه سیدان رفت.   به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، دکتر مسلم فلاحی با حضور در دفتر امام جمعه جدید بخش سیدان ضمن

02-es

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت به منظور تبریک انتصاب  امام جمعه جدید بخش سیدان و ارائه اهداف و عملکرد شبکه بهداشت در این بخش، به دفتر امام جمعه سیدان رفت.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، دکتر مسلم فلاحی با حضور در دفتر امام جمعه جدید بخش سیدان ضمن تبریک انتصاب وی، در مورد اقدامات و خدماتی که در بحث بهداشت در بخش سیدان در حال اجراست، توضیحاتی ارائه داد و خواستار همکاری امام جمعه در جهت رفع مشکلات موجود در بخش شد.

 

دکتر فلاحی افزود: با توجه به افزایش بیماری های شایع مانند سالک در شهرستان نیازمند همکاری مردم با متولیان بهداشت و خواستار اطلاع رسانی از طریق تریبون نماز عبادی سیاسی جمعه به مردم در جهت رعایت بهداشت محیط وهمکاری مردم در پیشگیری از بیماری ها هستیم.

 

حجت السلام حمیدرضا رستگار امام جمعه جدید سیدان از تلاش های شبکه بهداشت و درمان در مورد اقدامات صورت گرفته تقدیر نمود و قول مساعد داد جهت همکاری و اطلاع رسانی به منظور افزایش آگاهی مردم و همکاری آنها در حل مشکلات بهداشتی، در بخش سیدان همکاری لازم با مجموعه بهداشت صورت گیرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر