۸:۱۵:۵۲ - جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴
راه اندازی رادیو محلی تخت جمشید
رادیو محلی تخت جمشید ویژه ایام نوروز راه اندازی شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما (واحدمرکزی خبر) مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه راه اندازی این که رادیو از فعالیت‌های خیمه‌های معرفت دینی است، گفت: برنامه های این رادیو تا شعاع چند کیلومتری از تخت جمشید حتی با گیرنده های اتومبیل قابل دریافت

637f20741729ffcb0f0ab325fdd8c9b2

رادیو محلی تخت جمشید ویژه ایام نوروز راه اندازی شد.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما (واحدمرکزی خبر) مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه راه اندازی این که رادیو از فعالیت‌های خیمه‌های معرفت دینی است، گفت: برنامه های این رادیو تا شعاع چند کیلومتری از تخت جمشید حتی با گیرنده های اتومبیل قابل دریافت است.


حجت‌الاسلام سید عباس موسوی افزود: با راه اندازی کامل رادیو اختصاصی تخت جمشید، برنامه های این رادیو تا شعاع چند کیلومتری از تخت جمشید حتی با گیرنده های اتومبیل، همه روزه از ابتدا تا اتمام ساعت بازدید، برای گردشگران نوروزی قابل دریافت است.


وی افزود: رادیو اختصاصی تخت جمشید با نام رادیو پارسه، ضمن پخش تلاوت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی، برنامه های خود را آغاز و در تمام ساعات روز با ارائه راهنمایی هایی در خصوص چگونگی بازدید از مجموعه تاریخی گردشگران را راهنمایی خواهد کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر