۱۹:۴۰:۲۶ - شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
راه اندازی سیستم وای فای و اینترنت رایگان جهت گردشگران تخت جمشید
مدیر مجموعه جهانی تخت جمشید از ارائه خدمات اینترنت رایگان با استفاده از فناوری wi-fi جهت گردشگران و بازدیدکنندگان خبر داد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی مجموعه میراث جهانی تخت جمشید، مسعود رضایی منفرد با اشاره به راه اندازی سیستم وای فای در تخت جمشید اظهار کرد: در حال حاضر این سیستم

مدیر مجموعه جهانی تخت جمشید از ارائه خدمات اینترنت رایگان با استفاده از فناوری wi-fi جهت گردشگران و بازدیدکنندگان خبر داد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی مجموعه میراث جهانی تخت جمشید، مسعود رضایی منفرد با اشاره به راه اندازی سیستم وای فای در تخت جمشید اظهار کرد: در حال حاضر این سیستم به طور کامل راه اندازی و در اختیار گردشگران قرار دارد.

به گفته وی در پی نظر سنجی هایی که صورت پذیرفت و نیاز سنجی هایی که در این راستا انجام گردید، سیستم مدیریتی را بر آن داشت تا با راه اندازی اینترنت رایگان با استفاده از فن آوری وای فای به منظور سرویس دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان ، امکان سهولت دسترسی به شبکه اینترنت را ایجاد و گامی دیگر در جهت ارائه خدمات به گردشگران یرداشته شود.

 مدیر مجموعه جهانی تخت جمشید در ادامه افزود: راه اندازی سیتم وای فای، این امکان را برای گردشگران بوجود می آورد که بدون استفاده از تجهیزات جانبی مانند مودم، از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت،لب تاب و سایر دستگاههای مجهز به  wi-fi از اینترنت همگانی استفاده کننند

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر