۵:۰۲:۳۰ - دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
زلزله باز هم اتاق اصناف پاسارگاد را ویران کرد
به گزارش طنین پاسارگاد،به جرات می توان گفت که اتاق اصناف پاسارگاد یکی از پر حاشیه ترین نهادهایی است که در استان فارس در حال فعالیت می باشند. این اتاق که وظایف مختلفی از جمله ایجاد اتحاد و همکاری در بین اتحادیه های مختلف می باشد، این روزها کاملا تحت الشعاع حوا شی جدید اما

2222222

به گزارش طنین پاسارگاد،به جرات می توان گفت که اتاق اصناف پاسارگاد یکی از پر حاشیه ترین نهادهایی است که در استان فارس در حال فعالیت می باشند. این اتاق که وظایف مختلفی از جمله ایجاد اتحاد و همکاری در بین اتحادیه های مختلف می باشد، این روزها کاملا تحت الشعاع حوا شی جدید اما همیشگی قرار گرفته که بار ها این حواشی  از طریق طنین پاسارگاد به مخاطبان اطلاع رسانی و گزار ش شده است.

اما این روزها حواشی در اتاق اصناف و اتحادیه های متبوعه به اوج خود رسیده است. عزل دو نفر از روسای اتحادیه ها از طریق کمیسیون نظارت شهرستان و استعفا و کناره گیری دو نفر از اعضای اتاق اصناف ودر پی آن به حد نصاب نرسیدن اتاق اصناف و تعلیق شدن این اتاق از حواشی جدید می باشد.

 

این حواشی به جایی رسیده است که پس از چندین جلسه ی بی نتیجه کمیسیون نظارت شهرستان در فرمانداری پاسارگاد ،مرتضی وصالی فرماندار پاسارگاد دستور انتخابات مجدد هیئت رئیسه اتاق اصناف را صادر کرد.

 

سوالاتی که در مورد اتاق اصناف شهرستان پاسارگاد به عنوان نهادی غیر دولتی که وظیفه آن نظارت وبازرسی بر بازار می باشد،مطرح می شود این است که بیشترین ضربه را از این اختلاف ها چه کسانی می خورند و به قول معروف دودش در چشمان چه کسانی می رود؟

 

وضعیت نابسامان در برخی از اتحادیه های صنفی شهرستان به جایی رسیده است که عده ای از شهروندان ماهها تلاش کرده اند تا  مجوز پروانه کسب برای راه انداز ی کسب وکار خود بگیرند ولی هنوز موفق نشده اند وبسیار از این موضع کلایه مند وشاکی هستند چرا که هیچ کس درست وحسابی جوابگوی آنها نیست.

 

همانطور که گفته شد با وجود این اختلاف ها،فقط مردم هستند که متضرر می شوند و عده ای هم متاسفانه این میدان را برای تسویه حساب های شخصی قرار داده اند و خواسته ها و دغدغه مردم برایشان مهم نیست ونخواهد بود.

 

شایسته است  که هر چه زودتر مسولان ومدیران مربوطه با این گونه افراد برخورد قاطع داشته باشند وفرصت را به کسانی بدهند که به دور از هر گونه حواشی امورات مردم واتاق اصناف را بگذرانند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر