۱۹:۱۸:۳۷ - چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴
ساخت مستند کوچکترین مردان جهان توسط بانوی کارگردان مرودشتی+ تصاویر
بانوی کارگردان مرودشتی، زندگی کوچکترین مردان جهان را به تصویر کشید.   پارس دشت- سمیه همایون، کارگردان مرودشتی در این خصوص اعلام داشت: مستند کوچکترین مردان جهان سعی بر آن داشته ایم گوشه هایی از زندگی خانواده محترم پرکاس که دو فرزندشان «حسین» و «مرتضی» از جمله کوچکترین مردان جهان هستند را به تصویر بکشیم.

IMG-20151111-WA0121

بانوی کارگردان مرودشتی، زندگی کوچکترین مردان جهان را به تصویر کشید.

 

پارس دشت- سمیه همایون، کارگردان مرودشتی در این خصوص اعلام داشت: مستند کوچکترین مردان جهان سعی بر آن داشته ایم گوشه هایی از زندگی خانواده محترم پرکاس که دو فرزندشان «حسین» و «مرتضی» از جمله کوچکترین مردان جهان هستند را به تصویر بکشیم.

 

وی ادامه داد: با پرداختن به زندگی خانوادگی این عزیزان، توانستیم تفاوت زندگی کوچکترین مردان جهان را در برابر افراد معمولی، نشان بدهیم.

 

همایون به نقش پررنگ خانواده حسین و مرتضی پرکاس نیز اشاره کرد و گفت: این خانواده، در مسیر زندگی به پیش می روند و هیچگاه نیز از خداوند گلایه ای نداشته و ناشکری نکرده اند چرا که دو فرزندشان را، نمک زندگی خویش می دانند.

 

این کارگردان مرودشتی در خصوص شیوه روایت این اثر ابراز داشت: به دلیل اینکه برقراری ارتباط کلامی با «حسین» ممکن نبود، «مرتضی» حکایت و خاطرات زندگیشان را به تصویر می کشد.

 

سمیه همایون در پایان به مضامین مورد تأکید این مستند نیز اشاره داشت و گفت: مستند کوچکترین مردان جهان سعی داشته است ظرفیت های مختلف اجتماعی همچون همزیستی، فرهنگی، مردم شناسی و مفاخر هنری را از زوایای مختلف پیش دیدگان مخاطب به تصویر بکشیم. لازم به ذکر است که ساخت این مستند از ۹۴/۸/۲۰ کلید خورده است.عوامل این مستند عبارتند از:

 

تهیه کننده و کارگردان: سمیه همایون

 

دستیار کارگردان و برنامه ریز: لیلا محمودنیا

 

تصویربرداران: محمد حسین زارع، عباس شعبانی تبار

 

کرین: شعبانپور   صدابردار: مهرزاد نظرآقایی

 

نویسنده: لیلا محمودنیا، مهدی جوچین

 

مدیر روابط عمومی: آرزو اسماعبلی

 

مدیر هماهنگی: عبدالصمد سلیمانی

 

با تشکر از آتلیه ترنم با مدیریت فلاحی، خانواده پرکاس و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت

IMG-20151111-WA0119 IMG-20151111-WA0120 IMG-20151111-WA0122

  1. پگاه   دی ۱۵, ۱۳۹۴  

    خسته نباشید میگم به دختر همیشه در صحنه…ارزوی سلامتی تا بتوانی همیشه بسازی…


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر