۲۱:۳۹:۲۴ - پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴
سرهنگ القاصی مهر: سبک زندگی یک فعالیت فرهنگی و هویتی است
  فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: سبک زندگی بیش از آنکه فعالیت اقتصادی باشد، یک فعالیت فرهنگی و هویتی است.     باشگاه خبرنگاران جوان- همایش سبک زندگی سالم با حضور کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان «مرودشت» و خانواده‌های آنان در این شهرستان برگزار شد. فرمانده انتظامی شهرستان «مرودشت» در این همایش با اشاره به فرمایشات

 3996461_472

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: سبک زندگی بیش از آنکه فعالیت اقتصادی باشد، یک فعالیت فرهنگی و هویتی است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان- همایش سبک زندگی سالم با حضور کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان «مرودشت» و خانواده‌های آنان در این شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان «مرودشت» در این همایش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی گفت: سبک زندگی بیش از آنکه فعالیت اقتصادی باشد، یک فعالیت فرهنگی و هویتی است.

سرهنگ «دلاور القاصی مهر» ادامه داد: سبک زندگی از آن جهت اهمیت دارد که هجمه و فشار غرب بر جمهوری اسلامی ایران شدت گرفته و غرب در انتظار تحقق رویا‌هایش است.

وی با بیان اینکه رویای دشمنان انقلاب که به خیال خام خودشان با فشار بر جمهوری اسلامی در حال تحقق است، هرگز محقق نخواهد شد، افزود: مقام معظم رهبری بسیاری از مشکلات جامعه را ناشی از الگو برداری غافلانه و گاهی خائنانه از فرهنگ غرب و گسترش آن در جوامع اسلامی می‌دانند.

فرمانده انتظامی شهرستان «مرودشت» خاطر نشان کرد: این الگو برداری که به اصطلاح به آن سبک زندگی غربی گفته می‌شود، از فرهنگ و اقتصاد گرفته تا اجتماع، سیاست و حتی تفکر را نیز شامل می‌شود.

سرهنگ «القاصی مهر» گزینش و انتخاب سبک زندگی غربی را باعث افزایش مصرف و در ‌‌نهایت اسراف می‌شود که باعث رشد واردات کالاهای مصرفی شده و افزایش بیکاری، شکاف طبقاتی و احساس نارضایتی و ناامنی را در جامعه رقم خواهد زد.

وی گفت: سبک زندگی با فضای سازی رسانه‌ای ارتباط تنگاتنگی دارد و از دیر باز مورد تائید محققان بوده که از آن به عنوان منابع فرهنگی نام برده‌اند، تصریح کرد: رسانه‌ها با ترویج زندگی سالم، ساده بر اساس الگوهای دین مبین اسلام می‌توانند در این خصوص نقش مهمی را ایفا کنند.

 

سرهنگ «القاصی مهر» تصریح کرد: صدا و سیما باید از ترویج سبک زندگی سالم با تغییر در الگوی ساخت، برنامه‌ها را به سمت و سوی ذائقه مردم سوق دهد، دانشگاه‌ها و مراکز علمی با انجام پژوهش‌های کاربردی در زمینه سبک زندگی اسلامی اقدام کنند، مسئولان با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری الگوی مناسب برای جامعه باشند و در ‌‌نهایت اگر خواهان تمدن نوین اسلامی با همهٔ مولفه‌های آن هستیم باید سبک زندگی اسلامی را ترویج کنیم.

  1. ابراهیم   دی ۲۸, ۱۳۹۴  

    همایش تربیت در اخر الزمان در شهرستان مرودشت
    http://313yaran.ir/ceremonis/gallary/533-1394-10-24.html


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر